آموزش های حرفه ای بازاریابی

چگونگی بازاریابی و فروش در بازار جهانی تجارت جهانی

Rate this post

دانلود چگونگی بازاریابی و فروش در بازار جهانی تجارت جهانی

چگونگی بازاریابی و فروش در بازار جهانی  تجارت جهانی

چگونگی بازاریابی و فروش در بازار جهانی تجارت جهانی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: پاورپوینت
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 10200
قیمت: 45000 تومان

بخشی از متن:
بازاریابی ، فرایند مدیریتی ی می باشد که مسیولیت شناسایی ، پیش بینی و تاٌمین نیازهای مشتری را به شکلی سود اور به عهده دارد.

بازاریابی در واقع پیش بینی ، مدیریت و براورده کردن نیاز از طریق فرایند مبادله می باشد
در ترجمه های موجود ترفیع فروش ذکر شده ولی اقای دکتر محمود محمدیان از واژه چاشنی های فروش نام می برد که فکر می کنم ما بازاریابان از این واژه باید استفاده کنیم .

این ویژگی بر تبلیغات ، اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی، فروش شخصی ، ایجاد تصویر ذهنی مناسب برای محصول و انتخاب رسانه ی مناسب جهت پخش تبلیغات .

چهار عامل امیخته بازاریابی باید به شکل موثری با یکدیگر ترکیب شوند تا بتوانند بازارهای هدف تعیین شده را در اختیار بگیرند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

چگونگی بازاریابی و فروش در بازار جهانی تجارت جهانی

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها