دانلود پیوند مدیریت استراتژیك هزینهها و مدیریت استراتژیك بازاریابی
پیوند مدیریت استراتژیك هزینهها و مدیریت استراتژیك بازاریابی
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 17 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 31 |
دریافت فایل
پیوند مدیریت استراتژیك هزینهها و مدیریت استراتژیك بازاریابی
سودآوری، رویا و آرزوی همهی شركتها و مدیران است، اما مانع بزرگی بهنام هزینهها، میتواند تمام رویاها و آرزوهای یك شركت را دست نیافتنی كند. وقتی نمودارها روند صعودی هزینههای سازمان را نمایش میدهند نه تنها نشان میدهند كه سلامت سازمان در خطر است بلكه میتوانند زنگها را برای مدیران نیز، به صدا در آورند. هزینه، نزد مدیران وسهام داران، واژهیی دوست داشتنی به شمار نمیرود. اما همانقدر كه صاحبان شركتها نسبت به هزینهها حساسیت نشان میدهند، مشتریان نیز احساسی مشابه نسبت به واژهی ” قیمت ” دارند. در دنیای كسب و كار، هرچه شرایط رقابتیتر میشود، اهمیت مسائلی چون كیفیت، قیمت و زمان تحویل به شدت افزایش مییابد.
امروزه سازمانها باید هر چه سریعتر كالاهایی باكیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه كنند و گرنه در عرصهی رقابت حرفی برای گفتن نخواهند داشت. در بازاریابی مدرن نیز، برآورده ساختن نیاز مشتریان، مسیر استراتژیك شركتها به شمار میرود. با نگاهی ساده به آمیخته چهارگانه بازاریابی درمییابیم كه قیمت (Price)، یكی از عناصر مهم آن به شمار میرود. به عبارت دیگر میتوان گفت مشتری برای تصمیم گیری در مورد خرید كالا تنها به محصول و كیفیت آن نمیاندیشد بلكه مناسب بودن قیمت را نیز در نظر دارد. بنابراین ضرورت دارد كه شركتها برای كسب موفقیت در بازار، برنامهیی جامع و هوشمندانه برای قیمت گذاری و همچنن انطباق با قیمتهای رقابتی بازار داشته باشند.
از سوی دیگر، ترفندهای مهمی در حسابداری مدیریت ارائه شده است كه میتواند سازمانها را در حفظ توان رقابتی خود در بعد قیمت، یاری دهد. تكنیكهایی مانند هزینهیابی برمبنای فعالیت (ABC)، هزینه یابی هدف (Target Costing)، هزینهیابی كایزن و غیره، رویكردهایی نوین در حسابداری مدیریت، درمقایسه با هزینه یابی سنتی، به شمار میروند. این نوشتار به معرفی تكنیك هزینهیابی هدف و كاربرد آن در مدیریت هزینهها خواهد پرداخت.
همکاری در فروش فایل بهترین سایت فروش پاورپوینت
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402