توسعه کسب و کار

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

Rate this post

دانلود پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 311
قیمت: 33012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 62 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1) ‏مقدمه…………………………………………………………………………………………………………..
‏18
‏2-2) ‏مزیت‏ ‏رقابتی…………………………………………………………………………………………………
‏19
‏2-2-1) ‏تئوری‏ ‏سازمان‏ ‏صنعتی‏ ‏…………………………………………………………………………
‏20
‏2-2-2) ‏مدل‏ ‏پنج‏ ‏نیروی‏ ‏رقابتی‏ ‏پورتر…………………………………………………………………
‏21
‏2-2-3) ‏بحث‏ ‏و‏ ‏انتقاد‏ ‏در‏ ‏مورد‏ ‏مدل‏ ‏پنج‏ ‏نیروی‏ ‏رقابتی‏ ‏پورتر…………………………………
‏23
‏2-2-4) ‏تئوری‏ ‏مبتنی‏ ‏بر‏ ‏منابع‏ ‏…………………………………………………………………………..
‏23
‏2-2-4-1) ‏طبقه‏ ‏بندی‏ ‏منابع…………………………………………………………………………..
‏26
‏2-2-4-2) ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏منابع‏ ‏در‏ ‏تئوری‏ ‏مبتنی‏ ‏بر‏ ‏منابع………………………………………
‏27
‏2-2-4-3) ‏تفاوت‏ ‏بین‏ ‏منابع‏ ‏و‏ ‏قابلیت‏ ‏ها…………………………………………………………
‏28
‏2-2-5) ‏برخی‏ ‏از‏ ‏مباحث‏ ‏و‏ ‏تئوری‏ ‏های‏ ‏مرتبط‏ ‏با‏ ‏تئوری‏ ‏مبتنی‏ ‏بر‏ ‏منابع‏ ‏…………………..
‏29
‏2-3) ‏مسئولیت‏ ‏اجتماعی‏ ‏سازمان‏ ‏(CSR‏)‏…………………………………………………………………..
‏30
‏2-3-1) ‏تعاریف‏ ‏و‏ ‏مدل‏ ‏ها………………………………………………………………………………..
‏30
‏2-3-2) ‏مسئولیت‏ ‏اجتماعی‏ ‏سازمان‏ ‏و‏ ‏عملکرد‏ ‏مالی………………………………………………
‏34
‏2-3-3) ‏مسئولیت‏ ‏اجتماعی‏ ‏سازمان‏ ‏و‏ ‏تئوری‏ ‏مبتنی‏ ‏بر‏ ‏منابع…………………………………..
‏36
‏2-3-4) ‏مسئولیت‏ ‏اجتماعی‏ ‏سازمان‏ ‏و‏ ‏ذینفعان……………………………………………………..
‏36
‏2-4) ‏تئوری‏ ‏ذینفعان……………………………………………………………………………………………….
‏37
‏2-4-1) ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏ذینفعان……………………………………………………………………………..
‏39
‏2-4-2) ‏ارتباط‏ ‏ذینفعان‏ ‏و‏ ‏سازمان……………………………………………………………………….
‏40
‏2-4-3) ‏علاقمندی‏ ‏های‏ ‏ذینفعان………………………………………………………………………..
‏43
‏2-4-4) ‏مشارکت‏ ‏ذینفعان………………………………………………………………………………….
‏45
‏2-4-5) ‏انتظارات‏ ‏ذینفعان………………………………………………………………………………….
‏46
‏2-4-6) ‏ارزش‏ ‏های‏ ‏ذینفعان………………………………………………………………………………
‏47
‏2-5) ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار……………………………………………………………………………………………
‏48
‏2-5-1) ‏تعریف‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار………………………………………………………………………
‏48
‏2-‏5‏-2) ‏چارچوب‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏اولیه‏ ‏ایتامی‏ ‏و‏ ‏نیشینو‏ ‏……………………………………
‏50
‏2-‏5‏-3) ‏طراحی‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏با‏ ‏رویکرد‏ ‏سیستم‏ ‏فعالیت‏ ‏…………………………………
‏51
‏2-‏5‏-4) ‏چارچوب‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏جانسون،‏ ‏کریستنسن‏ ‏و‏ ‏کاگرمن‏ ‏……………………..
‏53
‏2-‏5‏-4-1) ‏گزاره‏ ‏ارزش‏ ‏مشتری……………………………………………………………………..
‏54
‏2-‏5‏-4-2) ‏فرمول‏ ‏سود………………………………………………………………………………….
‏54
‏2-‏5‏-4-3) ‏منابع‏ ‏کلیدی‏
‏54
‏……………………………………………………………………………….
‏2-‏5‏-4-4) ‏فرآیند‏ ‏های‏ ‏کلیدی‏ ‏………………………………………………………………………
‏54
‏2-‏5‏-5) ‏چارچوب‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏اپلگیت……………………………………………………….
‏55
‏2-‏5‏-5-1) ‏مفهوم‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار……………………………………………………………………….
‏55
‏2-‏5‏-5-2) ‏تحلیل‏ ‏استراتژی…………………………………………………………………………..
‏56
‏2-‏5‏-5-3) ‏تحلیل‏ ‏مشتریان…………………………………………………………………………….
‏56
‏2-‏5‏-5-4) ‏ارزیابی‏ ‏شبکه‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار…………………………………………………………….
‏57
‏2-‏5‏-5-5) ‏تحلیل‏ ‏قابلیت‏ ‏ها………………………………………………………………………….
‏57
‏2-‏5‏-5-6) ‏تحلیل‏ ‏ارزش‏ ‏خلق‏ ‏شده‏ ‏برای‏ ‏تمام‏ ‏ذینفعان………………………………………
‏57
‏2-‏5‏-6) ‏اجزای‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار……………………………………………………………………….
‏58
‏2-‏5‏-7) ‏مفهوم‏ ‏اجزای‏ ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏در‏ ‏ادبیات‏ ‏مدل ………………………………………
‏59
‏ کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏و‏ ‏مسئولیت‏ ‏اجتماعی‏ ‏سازمان
‏2-6) ‏گزاره‏ ‏ارزش‏ ‏……………………………………………………………………………………………….
‏65
‏2-7) ‏تمایز‏ ‏محصول……………………………………………………………………………………………….
‏66
‏2-8) ‏مدل‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏و‏ ‏مشتری……………………………………………………………………………..
‏66
‏2-9) ‏پیشینه‏ ‏تحقیق………………………………………………………………………………………………..
‏67
‏2-9-1)CSR‏ ‏استراتژیک‏ ‏پورتر‏ ‏و‏ ‏کرامر‏ ‏……………………………………………………………..
‏67

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها