آموزش های حرفه ای بازاریابی

پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

Rate this post

دانلود پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 50
قیمت: 46239 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری بازاریابی ویروسی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 45

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل


قسمتی از متن:

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی تاثیر شبکه‌ی اینترنت را نشان می‌دهد و می‌تواند در دسترسی به تعداد زیادی از افراد موثر باشد و به طور سریع پیام بازاریابی را به عنوان یک ویروس طبیعی یا یک ویروس کامپیوتری به آنها انتقال دهد. بازاریابی ویروسی آنلاین شکلی از ارتباطات شفاهی است که گاهی اوقات بازاریابی BUZZ نامیده می‌شود. دو شکل اصلی بازاریابی ویروسی عبارتند از: «ایمیل‌های دورگذر[1]» یا «مباحثات در داخل شبکه‌های اجتماعی.» در هنگام برنامه‌ریزی عملیات تلفیقی باید به یادداشت که تاثیر بازاریابی ویروسی آنلاین از طریق رسانه‌های آفلاین یا تبلیغات بر روی تلویزیون و رادیو یا پرینت قابل افزایش است. «بازاریابی شفاهی (WOM[2])»، یک مفهوم ایجاد شده است که صرفاً مربوط به بازاریابی ویروسی است اما زمینه‌ی آن وسیع‌تر است. همه‌ی تکنیک‌های بازاریابی شفاهی بر اساس مفاهیم رضایت مشتری دیالوگ دو طرفه و ارتباطات شفاف است. عناصر اساسی آن عبارتند از:

– آموزش افراد درباره‌ی کالاها و خدمات شرکت.

– شناسایی افرادی که احتمال بیشتری برای تبادل نظر با آنها وجود دارد.

– فراهم کردن ابزارهایی که تبادل اطلاعات را آسانتر می‌کنند.

– بررسی چگونگی، کجایی و چرایی تبادل نطقه نظرات.

– گوش دادن و پاسخ به حامیان، کاهش دهندگان و بی‌طرفها.

مزایا و معایب بازاریابی ویروسی

مزایای بازاریابی ویروسی:

مزیت اصلی بازاریابی ویروسی این است که یک عامل ویروسی موثر می‌تواند به مخاطبان زیادی به شیوه‌ی اقتصادی دست پیدا کند. همچنین مصرف کنندگان نظرات خویشاوندان، دوستان و خانواده‌شان را به شدت مورد ارزیابی قرار می‌دهند، بطوریکه شدت تاثیر آنها می‌تواند قابل ملاحظه باشد.
و…
ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها