آموزش های حرفه ای بازاریابی

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

Rate this post

دانلود پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 15
قیمت: 51012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 6 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏پیشینه:
‏شفیعی (1378) به ‏بررسی ‏خدمات ‏بازاریابی ‏و ‏نیز ‏حاشیه ‏بازار ‏ی ‏ابی ‏محصول ‏پسته ‏در ‏شهرستان ‏رفسنجان پرداخته ‏است . ‏وی ‏نتیجه ‏گرفت ‏که ‏خدمات ‏بازاریابی ‏در ‏حداقل ‏ممکن ‏صورت ‏می ‏گیرد . ‏کارآترین ‏روش فروش ‏براساس ‏نتایج ‏بدست ‏آمده ‏روش ‏خرده ‏فروشی ‏است ‏و ‏نیز ‏خرید ‏به ‏روش ‏حق ‏العمل ‏کاری ‏در ‏تهران بالاترین ‏حاشیه ‏بازاریابی ‏را ‏داشته ‏است . ‏مهمترین ‏عوامل ‏موثر ‏بر ‏انتخاب ‏مسیر ‏بازار ‏شامل ‏مساحت ‏باغ، ‏درآمد جنبی، ‏تجربه ‏و ‏میزان ‏تحصیلات ‏باغدار ‏بوده ‏است . ‏وی ‏پیشنهاد ‏نموده ‏است ‏تا ‏دولت ‏خود ‏به ‏عنوان ‏خریدار ‏وارد بازار ‏شود ‏و ‏تسهیلاتی ‏را ‏برای ‏این ‏منظور ‏اختصاص ‏می ‏دهد.
‏صداقت (1379) بررسي اقتصادي بازاريابي پسته در استان فارس را انجام داد. . اين مطالعه به منظور شناسايي مسايل و مشكلات كنوني بازاررساني پسته و ارايه راهكارهاي لازم براي كارا كردن بازار انجام گرفته و آمار و اطلاعات مورد نياز در آن نيز با به كارگيري روش نمونه گيري خوشه اي دو مرحله اي و انتخاب 180 پسته كار نمونه و مصاحبه حضوري با آنها گردآوري شده است. همچنين تعدادي از واسطه هاي بازار نيز مورد مصاحبه قرار گرفتند. نتايج اين مطالعه نشان دهنده ضعف نظام بازاريابي پسته در استان و ناكارايي بازار است. بايد گفت كه ناكارايي در بازار پسته خشك بيشتر از بازار پسته تر بوده و دليل اساسي آن نبود امكانات فراوري مناسب و ناآگاهي پسته كاران از چگونگي انجام خدمات بازاريابي و نيز وجود نداشتن تشكلهاي تعاوني، دولتي و يا خصوصي مناسب بوده است.
‏سالم (1380) بازاریابی ‏پسته ‏در ‏استان ‏یزد ‏را ‏مورد ‏بررسی ‏قرار ‏دادند . ‏نتایج ‏این ‏مطالعه ‏نشان ‏داد ‏که ‏سیستم بازاریابی ‏پسته ‏کارآمد ‏نبوده ‏ا ‏ست. ‏نتایج ‏همچنین ‏نشان ‏داد ‏که ‏خدمات ‏انجام ‏شده ‏روی ‏این ‏محصول ‏به ‏طور عمده ‏توسط ‏تولید ‏کنندگان ‏انجام ‏شده ‏است ‏و ‏کمترین ‏خدمات ‏توسط ‏عمده ‏فروش ‏و ‏خرده ‏فروشان ‏صورت گرفته ‏است.‏
حق شناس (1382) نقش اعمال مديريت موثر بازاريابي بانك ها در جذب و حفظ ‏مشتري را مورد بررسی قرار داد. در اين پژوهش جهت بررسي موضوع، سه فرضيه مطرح شده است که به منظور بررسي آن ها، از آمارهاي کمي صورت هاي مالي بانک ها و همچنين سه نوع پرسش نامه (مشتريان، کارکنان و مديران بانک ها) استفاده گرديد. جامعه آماري پژوهش، شامل نه بانک دولتي بود. وی نتیجه گرفت که مدیریت مؤثر بازاریابی، زمانی در بانک اعمال می شود که مدیر با توجه به رسالت و اهداف بانک و پیش بینی تأثیرات محیطی و تجزیه و تحلیل فرصت ها و تهدیدها و داشتن برنامه ریزی مناسب و استفاده از آمیخته بازاریابی بتواند ضمن جذب مشتری های جدید، مشتری های موجود را حفظ نماید.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت بازاریابی و مشتری مداری و استراتژی بازاریابی و عملکرد

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها