دانلود پژوهش کامل درباره هوش تجاری BI و ارتباط آن با بازاریابی به همراه پاورپوینت جهت ارائه در کلاس
پژوهش کامل درباره هوش تجاری BI و ارتباط آن با بازاریابی به همراه پاورپوینت جهت ارائه در کلاس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 32600 تومان
بخشی از متن:
این پژوهش درباره هوش تجاری و ارتباط آن با بازاریابی تعاملی می باشد
شامل دو مقاله انگلیسی و ترجمه آنها
مقاله Possibility of improving efficiency within business intelligence systems in companies
مقاله Interactive direct and digital marketing
A future that depends on better use of business intelligence
فایل پاورپوینت جهت ارائه کلاسی به همراه گیف ها و عکس های جذاب از محیط نرم افزارهای هوش تجاری
معرفی کامل محیط چند نرم افزار هوش تجاری BUSINESS INTELLIGENCE
راه حل هوش تجاری برای سازمان ها
راه حل هوش تجاری برای بازاریابی
راهکارهای هوش تجاری برای بازاریابی تعاملی
هوش تجاری چیست
هوش تجاری چه کاربردهایی دارد
چکیده:
هدف: هدف این مقاله توضیح این است که چگونه مدیریت باید دو حوزه هوش کسبوکار ( BI ) و بینش مشتری ( CI ) را برای پشتیبانی از بازاریابی تعاملی شرکت با هم ترکیب کند. Customer insight (CI)
طراحی / روششناسی / رویکرد: این مقاله براساس کار نویسنده در شرکت مشاوره و در ارزیابی قابلیتها و عملکرد مدیریت مشتری شرکت و همچنین مروری بر برخی از متون مربوط به BI و CI میباشد.
نتیجه گیری:
در این مقاله، ما پیشرفت بازاریابی تعاملی را بعنوان یک قابلیت کلیدی با پشتیبانی هوش تجاری پیشرفته بررسی کردیم. بطوری که بازاریابی تعاملی شرکت خبره تر شود، هوش تجاری که نقش حمایتی را ایفاء میکند باید خود پیشرفته تر شود تا کاربران بازاریابی بتوانند بیشتر با تکنولوژی سلف سرویس تطابق یابند.
تعداد صفحات : 13 صفحه ترجمه مقاله و 22 اسلاید آماده شده
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403