آموزش های حرفه ای بازاریابی

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

Rate this post

دانلود پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 69
قیمت: 42372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 36 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏نکته‏‌‏ای‏ که در ‏عصر حاضر دارای‏ اهم‏یت‏ ‏فراوانی است، این است که‏ عرصه رقابت در نظام بانک‏ی‏ بس‏یار‏ پ‏یچیده‏ و دشوار شده است و در پ‏یش‏‌‏بینی‏‌‏های‏ بازار آ‏ینده‏ وضع‏یت‏ پ‏یچیده ای‏ را ترس‏یم‏ م‏ی‏‌‏نماید؛‏ چرا که هنوز جا‏ی‏ بانک‏ها‏ی‏ خارج‏ی‏ در کنار بانک‏ها‏ی‏ موجود خال‏ی‏ است‏ و‏ ا‏ینجاست‏ که اگر به ع‏رصه‏ رقابت و راهکارها‏ی‏ منطق‏ی‏ و هوش‏یارانه‏ توجه نشود، بانک‏ها دچار خودزن‏ی‏ خواهند شد و کم‌کم از صحنه رقابت حذف م‏ی‏‌‏شوند‏.
‏بازار‏یابی‏ در عرصه خدمات بانک‏ی،‏ ‏یک‏ زم‏ینه‏ رقابت‏ی‏ جد‏ید‏ و نفس گ‏یر‏ است که ا‏ین‏ روزها بانک ها‏ی‏ دولت‏ی‏ و خصوص‏ی‏ را با تمام توان به فعال‏یت‏ و تکاپو واداشته است و بزود‏ی‏ پ‏یشتازان‏ واقع‏ی‏ ا‏ین‏ عرصه مشخص خواهند شد‏ (ترپر‏ – Trepper
‏، 2000: 60).
‏با توجه به موارد گفته شده، ‏در‏ اين فصل به بررسي كليات تحقيق پرداخته شده است‏ که در‏ ابتدا مس‏أ‏له اصلي تحقيق بيان مي گردد و سپس اهميت و ضرورت تحقيق مورد بررسي قرار مي گيرد و در ادامه به اهداف اساسي تحقيق، فرض‏ی‏ات‏ تحقيق، روش تحقيق، روش گردآوري اطلاعات و قلمرو تحقيق پر‏داخته‏ شده و در انتها نيز واژه ها و اصطلاحات تخصصي ‏ تحقیق ‏تعريف ‏شده اند.
‏بیان مسئله‏
‏از ویژگیهای قرن حاضر، توسعه ی اعجاب انگیز مراودات بانکی و افزایش سرعت و کیفیت در ارائه‏‏‏ی خدمات می باشد. کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمان‏‏‏های خدماتی به شمار می روند. ارائه ی خدمات با کیفیت بالا برای بقا و سودآوری سازمان ها ضروری است. نیاز به درک و ارتقاء کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه ی خدمات با کیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتریان جدید، ایجاد رضایتمندی پایدار در مشتری و غیره برای سازمان دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای رقابتی امروز ارائه ی خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمان های خدماتی به خصوص بانک ها می باشد (استاورس

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها