آموزش های حرفه ای بازاریابی

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

Rate this post

دانلود پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 58
قیمت: 42372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏در ‏سال‏ ‏هاي ‏اخير ‏تحقيق های ‏صورت ‏گرفته ‏بر ‏روي ‏شناخت ‏عواملی ‏كه ‏در ‏زمينه ‏رضايت ‏مشتريان ‏و ‏وفاداري ‏آنها موثر ‏باشد ‏گسترش ‏يافته ‏است ‏در ‏اغلب ‏موارد ‏وفاداري ‏مشتريان ‏براي ‏موفقيت ‏سازمان ‏حياتي ‏است ‏چرا ‏كه ‏معمولاً جذب ‏مشتريان ‏جديد ‏گران ‏تر ‏از ‏حفظ ‏مشتريان ‏موجود ‏مي ‏باشد ‏و ‏در ‏اكثر ‏تحقيقات ‏صورت ‏گرفته ‏بوسيله ‏بسياري از ‏نويسندگان ‏پيشنهاد ‏شده ‏است ‏تا ‏مشتريان ‏وفادار ‏به ‏عنوان ‏يك ‏دارايي ‏رقابتي ‏حفظ ‏شوند ‏و ‏يكي ‏از ‏راهكارهاي تقويت ‏اين ‏امر ‏از ‏طريق ‏ايجاد ‏يك ‏رابطه ‏همكاري ‏صميمانه، ‏مناسب ‏و ‏قوي ‏بين ‏فروشندگان ‏و ‏خريداران ‏مي‏ ‏باشد(صادقي ‏،1382)
‏امروزه با توسعه مفهوم بازاریابی سازمان های تجاری از جمله بانک ها به این مطلب پی برده‏ ‏اند که برای رسیدن به اهداف خود باید رضایت مشتریان را جلب نمایند. باید پذیرفت که بازارها محدودند و مشتری کمیاب. در دوره حاظر سازمان‏ ‏هایی خواهان موفقیت می باشند، در جستجوی راه‏ ‏ها و روش‏ ‏هایی هستند تا بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود درآورند، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مشتری گرایی است. در این راستا بسیاری از سازمان‏ ‏ها تنها به تئوری پردازی اکتفا کرده و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداخته‏ ‏اند(حسن زاده، 1384). بعضی از بانک‏ ‏ها در پی آن هستند تا با شناسایی نیاز مشتری، ارائه خدمات مختلف به بازار، در این صحنه رقابت از دیگران پیشی بگیرند. اما کسانی در صحنه رقابت در آینده موفق خواهند بود که بتوانند سریع تر از دیگران به نیازها و خواسته های مردم توجه کنند و به مردم پاسخ دهند. به عبارت دیگر در یک بازار رقابتی بین بانک‏ ‏ها کسانی موفق خواهند شد که برای ارائه خدمات به مشتریان برنامه‏ ‏های خاص بازاریابی در جهت جلب رضایت مشتری داشته باشد. امروزه سازمان‏ ‏هایی که خواهان موفقیت می‏ ‏باشند در جستجوی راه‏ ‏ها و روش‏ ‏هایی هستند تا بتوانند رهبری بازار را در کنترل خود در آورند، یکی از مهمترین عوامل موفقیت مشتری گرایی است از اینرو بانک

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها