آموزش های حرفه ای بازاریابی

پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک

Rate this post

دانلود پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک

پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک

پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 31
قیمت: 19188 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 7 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏بسمه‏ ‏تعالی
‏پرسش‏ ‏نامه‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏بانک

– ‏سواالت‏ ‏جمعیت‏ ‏شناختی :
‏سن‏ :‏ ‏ ‏سابقه‏ ‏کار‏ :‏ ‏ ‏جنسیت‏)‏زن‏ ‏یا‏ ‏مرد ‏( ‏پست‏ ‏فعلی‏ ‏در‏ ‏بانک
‏میزان‏ ‏سواد :
‏فوق‏ ‏دیپلم ‏ ‏لیسانس ‏ ‏فوق‏ ‏لیسانس ‏ ‏دکتری‏ ‏و‏ ‏باالتر
1-‏بخش‏ ‏اول‏ ‏پرسش‏ ‏نامه :
‏از‏ ‏مهمترین‏ ‏مراحل‏ ‏و‏ ‏استراتژی‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏در‏ ‏بانکها،‏ ‏مرحله‏ “‏ایجاد‏ ‏روابط‏ ‏متقابل‏ ‏و‏ ‏مفید‏ ‏با‏ ‏مشتریان”
‏می‏ ‏باشد‏. ‏اهمیت‏ ‏این‏ ‏عامل،‏ ‏بخاطر‏ ‏وابستگی‏ ‏مشتریان‏ ‏به‏ ‏سیستم‏ ‏بانکداری‏ ‏سنتی‏ ‏و‏ ‏آشنایی‏ ‏کمتر‏ ‏آنها‏ ‏با‏ ‏محیط‏ ‏وب
‏سایت‏ ‏می‏ ‏باشد‏. ‏این‏ ‏عامل‏ ‏در‏ ‏قالب‏ ‏هفت‏ ‏پارامتر‏ )‏با‏ ‏عنوان‏ ‏هفت‏-‏سی‏( ‏بیان‏ ‏می‏ ‏شود‏. ‏این‏ ‏هفت‏ ‏پارامتر‏ ‏عبارتند‏ ‏از :
1-‏زمینه‏: ‏طراحي‏ ‏و‏ ‏مكان‏ ‏سايت،‏2- ‏محتوا‏: ‏متن،‏ ‏تصوير،صدا‏ ‏و‏ ‏ويدئو،‏ 3-‏تجارت‏: ‏توانايي‏ ‏سايت‏ ‏در
‏انجام‏ ‏تبادالت‏ ‏تجاري،‏4- ‏جامعه‏: ‏توانايي‏ ‏سايت‏ ‏در‏ ‏برقراري‏ ‏ارتباط‏ ‏كاربر‏- ‏كاربر،‏ 5-‏اتصال‏: ‏میزان
‏ارتباط‏ ‏سايت‏ ‏با‏ ‏ساير‏ ‏سايت‏ ‏ها،‏6- ‏سفارشي‏ ‏سازي‏: ‏توانايي‏ ‏سايت‏ ‏در‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏به‏ ‏كاربران
‏گوناگون‏ ‏و‏ ‏يا‏ ‏امكان‏ ‏ايجاد‏ ‏تغییر‏ ‏در‏ ‏سايت‏ ‏توسط‏ ‏خود‏ ‏كاربر،‏7- ‏ارتباطات‏: ‏میزان‏ ‏توانايي‏ ‏سايت‏ ‏در
‏برقراري‏ ‏ارتباط‏ ‏سايت‏- ‏كاربر‏ ‏يا‏ ‏ارتباطات‏ ‏دو‏ ‏طرفه
‏تعیین‏ ‏درجه‏ ‏اهمیت‏ ‏و‏ ‏اولویت‏ ‏بندی‏ ‏این‏ 7 ‏پارامتر،‏ ‏از‏ ‏مهمترین‏ ‏نیازهای‏ ‏هر‏ ‏سازمانی‏ )‏و‏ ‏از‏ ‏جمله‏ ‏بانکها‏( ‏است‏ ‏که
‏استراتژی‏ ‏رشد‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏را‏ ‏برگزیده‏ ‏اند‏. ‏لذا‏ ‏خواهشمند‏ ‏طبق‏ ‏روش‏ ‏شرح‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏فوق‏)‏جدول‏ 1( ‏این‏ 7
‏عامل‏ ‏را‏ ‏بصورت‏ ‏زوجی‏ ‏در‏ ‏جدول‏ ‏زیر‏ ‏با‏ ‏هم‏ ‏مقایسه‏ ‏نموده‏ ‏خانه‏ ‏مربوطه‏ ‏را‏ ‏ضربدر‏ ‏بزنید :
‏جدول‏ )3( ‏تعیین‏ ‏درجه‏ ‏اهمیت‏ ‏عوامل‏ ‏هفت‏-‏سی‏ ‏در‏ ‏سیستم‏ ‏بازاریابی‏ ‏الکترونیکی‏ ‏بانک ….
‏گزینه
‏1
‏2
‏3
‏4
‏5
‏6
‏7
‏8
‏9
‏زمینه‏ – ‏محتوا
‏زمینه‏ – ‏تجار‏ ‏ت
‏زمینه‏ – ‏جامعه
‏زمینه‏ – ‏اتصال

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی بانک

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها