دانلود پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP
پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 49375 تومان
بخشی از متن:
با سلام
پرسشنامه (طیف لیکرت 7 تایی) به منظور شناسایی مولفه های بازاریابی موثر بر وفاداری مسافران شامل ابعاد :
1- عوامل محسوس 6 سوال
2- عوامل اعتماد 7 سوال
3- عوامل پاسخگو بودن 8 سوال
4- عوامل همدلی 4 سوال
5- عوامل رفتاری 9 سوال
23صفحه pdf
همچنین شامل جدول مقایسات زوجی به منظور وزن دهی به مولفه های بازاریابی رابطه ای جهت انجام تحلیل رتبه بندی با AHP
پرسشنامه مولفه های بازاریابی رابطه ای مؤثر بر وفاداری مسافران به همراه مقایسات زوجی جهت تحلیل AHP
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403