پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات-پاورپوینت و مقاله
پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات
دانلود پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات , باکیفیت ترین پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات موجود, فایل پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات
دانلود پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن ایچ بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
پرسشنامه تاثیر بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات
دانلود پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن ایچ بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 0/12 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت
پرسشنامه بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن ایچ
چکیده:
بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است كه می كوشد با استفاده از فنون بازاریابی تجاری، اهداف و مقاصد اجتماعی را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خط مشی های بازاریابی خود عوامل مهمی نظیر خواسته های مصرف كنند گان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلند مدت را در نظر بگیرند. علیرغم این كه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری بسیار نو پا است، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد. بازاریابی اجتماعی در دهه 1970 به عنوان یك حوزه علمی كامل و مستقل پا به عرصه گیتی نهاد. فیلیپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از اندیشمندان و صاحبنظران مشهور بازاریابی. این حوزه علمی جدید را معرفی كردند. آنها عقیده داشتند كه مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری می تواند برای فروش اعتفادات، باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی مورد استفاده قرار گیرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر این نكته بود كه تفاوت عمده و اساسی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد بازاریابی اجتماعی و تشكیلات آن متجلی است. رسالت اصلی بازاریابی اجتماعی تاثیر گذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است.
|
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
دانشکده مدیریت
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)
عنوان:
بررسی نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات سن ایچ
استاد راهنما:
استاد مشاور:
نگارش:
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403