بهترین مقالات بازاریابی

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

Rate this post

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه-بازاریابی-رابطه-مند-تماشاگران-ورزشی-(کیم--2008)

توضیحات
پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

پرسشنامة بازاریابی رابطه­ مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی این پرسشنامه توسط طاهری­ کیا و همکاان (1397) تعداد گویه­ ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. این پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 19
تعداد مولفه : 7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2

دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها