دانلود پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 64827 تومان
بخشی از متن:
توضیحات :
روایی: دارد
پایایی: دارد
نمره گذاری وتفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل : ورد وقابل ویرایش می باشد
7صفحه
از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله “ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان”
می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب
سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :
1-زمینه: طراحي و مكان سايت،2- محتوا: متن، تصوير،صدا و ويدئو، 3-تجارت: توانايي سايت در
انجام تبادالت تجاري،4- جامعه: توانايي سايت در برقراري ارتباط كاربر- كاربر، 5-اتصال: میزان
ارتباط سايت با ساير سايت ها،6- سفارشي سازي: توانايي سايت در ارائه خدمات به كاربران
گوناگون و يا امكان ايجاد تغییر در سايت توسط خود كاربر،7- ارتباطات: میزان توانايي سايت در
برقراري ارتباط سايت- كاربر يا ارتباطات دو طرفه
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403