آموزش های حرفه ای بازاریابی

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

Rate this post

دانلود پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 64827 تومان

بخشی از متن:

توضیحات :

روایی:  دارد

پایایی:  دارد

نمره گذاری وتفسیر: دارد

منبع: دارد

نوع فایل : ورد وقابل ویرایش می باشد

 7صفحه

از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله “ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان”

می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب

سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر )با عنوان هفت-سی( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :

1-زمینه: طراحي و مكان سايت،2- محتوا: متن، تصوير،صدا و ويدئو، 3-تجارت: توانايي سايت در

انجام تبادالت تجاري،4- جامعه: توانايي سايت در برقراري ارتباط كاربر- كاربر، 5-اتصال: میزان

ارتباط سايت با ساير سايت ها،6- سفارشي سازي: توانايي سايت در ارائه خدمات به كاربران

گوناگون و يا امكان ايجاد تغییر در سايت توسط خود كاربر،7- ارتباطات: میزان توانايي سايت در

برقراري ارتباط سايت- كاربر يا ارتباطات دو طرفه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها