بهترین مقالات بازاریابی

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی-پاورپوینت و مقاله

Rate this post

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی-پاورپوینت و مقاله

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

دانلود پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی , باکیفیت ترین پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی موجود, فایل پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

پرسش نامه ی پیوست به منظور اجرای پایان نامه با موضوع افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی شرکت کاشی الوند تهیه و تنظیم شده است

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

پرسش نامه ی پیوست به منظور اجرای پایان نامه با موضوع افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی شرکت کاشی الوند تهیه و تنظیم شده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات 5
حجم 0/26 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود  پرسشنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 
 
 
 
 
چکیده
تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.
 
پرسش نامه ی پیوست به منظور اجرای پایان نامه با موضوع "افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی شرکت کاشی الوند" تهیه و تنظیم شده است. پژوهش مذکور برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی انجام می پذیرد. این پرسش نامه دیدگاه شما را در خصوص محصولات کاشی الوند مورد مطالعه قرار میدهد. انتظار می رود پس از تکمیل پرسش نامه و تحلیل اطلاعات منجر به درک صحیح از انتظارات شما و تلاش در جهت آنها شود. از این که دقایقی از وقت گرانبهای خود را صرف پاسخ دادن به سوالات این پرسش نامه میفرمایید از شما صمیمانه قدردانی میشود.
 
 
پرسشنامه شامل 3 قسمت می باشد:
قسمت اول اطلاعات عمومی و خصوصی
قسمت دوم در قالب 27 سوال امتیاز دهی به محصولات صورت می گیرد.
قسمت سوم نیز با 9 سوال میزان موافقت شرکت کننده رو از برنامه بازاریابی جویا می شود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها