دانلود پرسشنامه استاندارد بازاریابی حسی
پرسشنامه استاندارد بازاریابی حسی
دانلود پرسشنامه استاندارد بازاریابی حسی،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
توضیحات:
پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دست یابی به نتایج دقیق تر از جامعه آماری می باشد.
تعداد گویه ها: 28 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت
تجربیات حسی (حواس پنج گانه)= 5 سؤال
تجربیات شناختی خلاقانه (فکر کردن)= 6 سؤال
تجربیات فیزیکی، رفتاری و سبک زندگی (عمل)= 5 سؤال
تجربیات احساسی (احساس)= 5 سؤال
تجربیات هویت اجتماعی (رابطه)= 7 سؤال
پرسشنامه حاضر برگرفته از مقاله صالح عبادی با نام بررسی تاثیر بنیانهای
بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت بیمه البرز
می باشد.
بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت بیمه البرز
می باشد.
منبع:
عبادی، صالج،.پیرایش،رضا،.جعفری،مصطفی.(1395). کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد و حسابداری،کشور نروژ
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403