بهترین مقالات بازاریابی

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی-پاورپوینت و مقاله

Rate this post

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی-پاورپوینت و مقاله

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

دانلود پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی , باکیفیت ترین پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی موجود, فایل پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

دانلود پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

دانلود پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 3
حجم 0/12 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

 
 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب 🙂
نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 
 
*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد
 
***  پرسشنامه دارای 30  سوال است :
 
 
 
 
 
 
 
 
پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.
 
 
مقیاس طیف لیکرت:
 

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

 

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 دریافت پرسشنامه تأثیر اینترنت بر بازاریابی

 

پرسشنامه تاثیر اینترنت بر بازاریابی،‌ شامل ۳۰ گویه می‌باشد و هدف از آن، بررسی تأثیر اینترنت بر بازاریابی است. طیف پاسخدهی آن بر اساس لیکرت تنظیم شده است. مقیاس اندازه گیری این ابزار از خیلی کم تا خیلی زیاد تغییر می کند .

 

  • روایی و پایایی پرسشنامه

روایی محتوایی این پرسشنامه از طریق نظرخواهی از ۱۰ استاد و ذکر انتقادات و پیشنهادات آنان و اصلاح ایرادات احتمالی پرسش های پرسشنامه معتبر گردید. به منظور اعتبار درونی آن، پرسشنامه در اختیار ۱۰ شرکت ورزشی قرار گرفت و با تجزیه و تحلیل آماری، ضریب همبستگی بین پیش آزمون و پس آزمون برای وضعیت جاری برابر r = 0.91 و برای وضعیت مطلوب برابر r = 0.81 محاسبه شد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها