بهترین مقالات بازاریابی

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

Rate this post

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

پاورپو-ینت-بازاریابی-به-سبک-شرکت-فیلیپس-با-رویکردنوآوری-وارزش-آفرینی-مستمرداستان برند: فیلیپس، بیش از یک قرن نوآوری و ارزش آفرینی

 فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب می‌شود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.

فیلیپس (Philips) یک شرکت هلندی با بازار بین‌المللی است که مرکز مدیریت آن در آمستردام هلند قرار دارد. از حوزه‌‌های تمرکز این شرکت درحال حاضر، صنعت روشنایی و سلامت را می‌توان نام برد. البته بخش لامپ‌های روشنایی از سال ۲۰۱۸ تحت عنوان شرکتی مستقل بانام Signify فعالیت خود را ادامه داد.

ریشه‌های شرکت فیلیپس به سال‌های پایانی قرن ۱۹ و شهر آیندهوون هلند، از خانواده‌ای با همین نام باز می‌گردد. مأموریت اولیه‌ی برند فیلیپس نیز در آن سال‌ها، تولید لامپ‌های روشنایی تعیین شد. فیلیپس در برهه‌ای از زمان جزء بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی جهان بود و درحال‌حاضر نیز برندی قابل احترام در این صنعت است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ نشان افتخاری سلطنتی هلند را دریافت کرد. این نشان به‌صورت محدود به برخی شرکت‌های بزرگ این کشور و برخی سازمان‌های غیرانتفاعی، اهدا می‌شود.

تاریخچه‌ی فیلیپس علاوه‌بر فرمانروایی بر بازار محصولات روشنایی، نوآوری‌های ماندگاری را نیز در خود دارد. آن‌ها در معرفی نوار کاست و دیسک‌های فشرده یا همان CD، نام خود را در تاریخ جاودانه کردند. سهام این برند اکنون در چند بازار بزرگ بورس در جهان به‌فروش می‌رسد. فیلیپس، از سال ۱۹۱۳ یک باشگاه فوتبال به‌نام پی‌اس‌وی آیندهوون را نیز در فهرست دارایی‌های خود دارد.
فهرست

تاریخچه فیلیپس

حوزه‌های کسب‌وکار

استراتژی

فروش

مدل استراتژیک فیلیپس – کسب و کار

دسته بندی اهداف

عامل بازار درمدل فیلیپس

مدل فیلیپس در منابع انسانی پروژه

توانمند سازی منابع انسانی

مدل منابع انسانی فیلپس:

تعریف سازمان ماتریسی، مزایا و معایب آن

مدیریت ماتریسی شرکت فیلیپس

ساختار سازمان ها

مثال‌هایی از سازمان ماتریسی

مزایای سازمان ماتریسی از منظرمنابع انسانی

معایب سازمان ماتریسی

ایجاد موقعیت برای برند در شرکت فیلیپس

ساخت نام تجاری

تحقیق وتوسعه در فیلیپس

نوآوری درتکنولوژی

اعتمادمشتریان فیلیپس

سازماندهی مجدد نام تجاری فیلیپس

گسترش فعالیت های فیلیپس

استراتژی هوش بازار فیلیپس چگونه به پیشبرد فروش کمک می کند

سیستم هوشمند فیلیپس

هوش مصنوعی درفیلیپس

اطلاعات تحلیلی برای فیلیپس درزمینه تحلیل رقبا

توسعه استراتژی های بازاریابی

درک عمیق از مشتریان درشرکت فیلیپس

پیام بهداشتی فیلیپس-ما تلاش می کنیم تا از طریق نوآوری ، جهان را سالم و پایدار کنیم

همگرایی فن آوری های مصرف کننده فیلیپس که زندگی سالم را تسهیل می کند

کسب وکار های جدید فیلیپس متناسب با نیازمشتریان

استراتژی بازاریابی فیلیپس

ماموریت ،چشم انداز وهدف  فیلیپس

نگاه به آینده درفیلیپس

بخش بندی بازار

توزیع در استراتژی بازاریابی فیلیپس

بخش بندی بازار

مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی فیلیپس

تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی فیلیپس

بهداشت و درمان فیلیپس -تحلیل سوات

دانلود فایل

 

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها