دانلود پاورپوینت کامل و جامع با عنوان سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی در 26 اسلاید
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی در 26 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 90000 تومان
بخشی از متن:
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.
بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی میکند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سالهای اخیر، تجاریسازی میباشد. حتی در برخی کتابهای جدید، تجاریسازی ترجمه مارکتینگ معرفی شدهاست.
بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:
فهرست مطالب:
سيستم بازاريابي
سيستم اطلاعات بازاريابي
سيستم برنامه ريزي بازاريابي
سيستم سازماني بازاريابي
سيستم كنترل بازاريابي
ارزيابي سيستمهاي بازاريابي
مزاياي سيستم هاي پشتيباني تصميم هاي بازاريابي
سيستم هاي توزيع
سيستم بازاريابي عمودي
سيستم بازاريابي افقي
سيستم بازاريابي چند کاناله
انواع مدلهاي بازاريابي
مدل موقعيتي بازار – محصول
ماتريس گروه مشاوره بوستون
مدل تجزيه تجاري جنرال الکتريک
مدل استراتژي عمومي پورتر
نقاط قوت مدل هاي بازاريابي
نقاط ضعف مدل هاي بازاريابي
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403