دانلود پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تحقیقات بازاریابی در 27 اسلاید
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تحقیقات بازاریابی در 27 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 90000 تومان
بخشی از متن:
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.
بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی میکند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سالهای اخیر، تجاریسازی میباشد. حتی در برخی کتابهای جدید، تجاریسازی ترجمه مارکتینگ معرفی شدهاست.
بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:
فهرست مطالب:
DECIDE در فرآيند تصميم گيري
تعريف تحقيقات بازاريابي
فرايند تحقيقات بازاريابي
فرآيند کامل و تفصيلي يک تحقيق بازاريابي
هفت C رابط اثر بخش بين محقق و مدير
طبقه بندي طرحهاي تحقيقاتي مورد استفاده در بازار
تحقيقات اكتشافي
تفاوتهاي عمده تحقيقات قطعي با تحقيقات اکتشافي
روش انجام تحقيق اكتشافي
تحقيقات توصيفي
روش هاي تحقيق توصيفي
ايجاد اثر بخشي در تحقيقات توصيفي
تحقيقات علت و معلولي
اقدامات لازم براي تعريف درست مسئله
انواع روشهاي جمع آوري اطلاعات کيفي براي انجام تحقيقات اکتشافي
روشهاي جمع آوري اطلاعات کمي براي تحقيقات توصيفي
مقايسه شيوه هاي جمع آوري اطلاعات بر پايه پرسشنامه
انواع مشاهده و اطلاعات حاصله
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403