آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر

Rate this post

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر

پاورپوینت مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر

پاورپوینت مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 791
قیمت: 37524 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 26 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر
(فصل اول و دوم)
1
فعالیت های اقتصادی در اقتصاد جهانی
اقتصاد جهانی طی دو دهه گذشته به کلی دگرگون شده است ابداع هواپیما ، ماشین های فاکس ، ارتباطات کامپیوتری و تلفن و پخش برنامه های تلویزیون از طریق ماهواره در سراسر جهان ، فاصله های جغرافیایی و فرهنگی را به نحو چشمگیری کاهش داده است این پیشرفت ما باعث شد .شرکتها نیز بطور قابل ملاحظه ای ، بازارها و منابع تامین اقلام مورد نیاز خود را تنوع بخشند.
در گذشته یک شرکت آمریکایی مثل کرایسلر ، برای تولید اتومبیل های خود عمدتا از قطعات تولید شده درایالات متحده استفاده می کرد و برای فروش اتومبیل های تولیدی خود نیز اساساً به بازار ایالات متحده آمریکا امید داشت .اما امروز وضع اندکی تغییر کرده است شرک ت کراسیلر هم اکنون برای تولید اتومبیل ، قطعات مورد نیاز خود را از منابعی در ژاپن یا کره و آلمان و دهها فروشنده دیگر در سایر کشورها تامین می کند و اتومبیل های تولیدی خود را نیز در سراسر جهان به فروش می رسانند.
2
بازاریابی چیست؟
یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروهها نیاز ها و خواسته های خود را از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالا های مفید و با ارزش با دیگران تامین می کنند.
NEED نیاز :
یک حس تامین نشده است که اغلب در همه انسانها وجود دارد و درجات آن متفاوت است .
Want خواسته :
میل و علاقه به اقلام خاصی که بر طرف کننده نیاز است .
خواسته بسیار زیاد است. خواسته های بشر توسط نیروی اجتماعی و نهادهای فرهنگی در حال تغییرو تحول است .
اگر نیاز درراستای تامین هدف خاصی قرار گیرد تبدیل به خواسته می شود و با توجه به اینکه انسانها هدفهای متفاوتی دارند .پس تنوع خواسته بسیار زیاد خواهد بود .
.
3
Demand تقاضا :
همان خواستار شدن بعضی از محصولات خاص است که با نوعی توانایی و تماس برای خرید همراه شده باشد.
وقتی که بخواهیم ببینیم این خواسته چه زمانی تبدیل به تقاضا می شود باید بگویم زمانی که توام با قدرت خرید باشد.
یک تعریف جامع برای بازاریابی :
بازایابی عبارتست از فرآیند بررسی نیازهای فرد / جامعه – تشخیص و تثبیت نیازهای واقعی با بکارگیری عناصر مدیریت (برنامه ریزی ، سازماندهی ، هدایت و کنترل) و با یاری جستن از عناصر اصلی بازاریابی (شامل : محصول ، قیمت ، مکان و ترویج) برای تولید و حرفه محصول ارزشمند به نحوی که آن محصول (کالا/خدمت)ارزش مورد انتظار مشتری (رضایتمندی ) و بنگاه اقتصادی (سودآوری)و جامعه(رفاه و توسعه ی پایدار)را در چارچوب ارزشهای اعتقادی آن جامعه تامین نماید.
4

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت مدیریت بازاریابی –فیلیپ کاتلر

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها