دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی
پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 257
حجم فایل: 928
قیمت: 65000 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 257 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی:تامین نیازهای بشر بازاریابی چیست؟ بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.بازاریابی به معنی کار با بازارها است برای فراهم نمودن مبادلات با هدف تامین خواسته ها و نیازهای انسان. مفاهیم اساسی بازاریابی مفاهیم اساسی بازاریابی(1) نیازنیازهای انسان، یکی از مفاهیم اساسی بازاریابی است. احساس محرومیت همان نیاز است.خواستهدومین مفهوم اساسی بازاریابی، خواسته های انسان است و خواسته شکلی است که نیازهای انسان تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت انفرادی به خود می گیرد.تقاضاخواسته ها، وقتی با قدرت خرید همراه باشند تبدیل به تقاضا می شوند.کالاهر چیزی که بتوان برای جلب توجه، به دست آوردن، استفاده و یا مصرف، در بازار عرضه کرد و توانائی تامین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد، کالا تلقی می شود.
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403