آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی

Rate this post

دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .pptx
تعداد صفحات: 257
حجم فایل: 928
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 257 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی:تامین نیازهای بشر بازاریابی چیست؟ بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.بازاریابی به معنی کار با بازارها است برای فراهم نمودن مبادلات با هدف تامین خواسته ها و نیازهای انسان. مفاهیم اساسی بازاریابی مفاهیم اساسی بازاریابی(1) نیازنیازهای انسان، یکی از مفاهیم اساسی بازاریابی است. احساس محرومیت همان نیاز است.خواستهدومین مفهوم اساسی بازاریابی، خواسته های انسان است و خواسته شکلی است که نیازهای انسان تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت انفرادی به خود می گیرد.تقاضاخواسته ها، وقتی با قدرت خرید همراه باشند تبدیل به تقاضا می شوند.کالاهر چیزی که بتوان برای جلب توجه، به دست آوردن، استفاده و یا مصرف، در بازار عرضه کرد و توانائی تامین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد، کالا تلقی می شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت مدیریت بازاریابی فصل اول مبانی اجتماعی بازاریابی

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها