دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت دربازارهای بین المللی
پاورپوینت مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت دربازارهای بین المللی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 0
قیمت: 27360 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 16 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
مدیریت بازاریابی جهانی و رقابت دربازارهای بین المللی
بسمه تعالی
بازاریابی جهانی
بازاریابی جهانی،فرایند تمرکز منابع و اهداف بر روی فرصتهای بازاریابی جهانی است.
2 دلیل و انگیزه مهم برای این کار:
1- بهره برداری از فرصتها برای رشد و توسعه
2- بقاء
شرکتهایی که موفق به بهره برداری از فرصتهای جهانی نشوند در نهایت بازارهای داخلی را نیز از دست خواهند داد زیرا توسط رقبای جهانی قوی تر بلعیده می شوند.
1
مفهوم بازاریابی جهانی؟
نکته مهم:با اینکه دانش بازاریابی جهانی است،اما بازارها و مشتریان با یکدیگر تفاوت دارند.
بازار یابی جهانی بومی : توانایی آنکه جهانی فکر کند و بومی عمل کند
بازاریابی جهانی آن نیست که وارد هر بازاری در جهان شویم .
معنای واقعی بازار یابی جهانی: زمان بررسی و جستجوی فرصتها و تهدیدها،حوزه و افق دید گسترده و جامع باشد.
تصمیم گیری برای ورود به بازارهای جهانی بستگی به منابع شرکت،تفکرات مدیریت،ماهیت فرصتها و تهدیدات دارد.
2
عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرآیند بازاریابی
عوامل قابل کنترل:
محصول،قیمت،تبلیغات،کانال توزیع،مشتری،هزینه
3
عوامل غیرقابل کنترل:
اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،فناوری،فیزیکی،حقوقی و…
هنر بازراریاب آنست که با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی سرشار از عوامل غیرقابل کنترل،تطبیق یافته و وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهد
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403