آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

Rate this post

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 102
حجم فایل: 5743
قیمت: 160000 تومان

بخشی از متن:

 دلتا ایرلاینز (به انگلیسی: DeltaAir Lines ) شرکت هواپیمایی آمریکایی است، که هم اکنون پس از شرکت های لوفت هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتدکنتیننتال در رتبه چهارم از فهرست بزرگترین شرکت هایهواپیمایی جهان قرار دارد.

دلتا ایرلاینز  به انگلیسی ) Delta Air Lines)) شرکتهواپیمایی آمریکایی است، که هم اکنونپس از شرکت های لوفت هانزا، امریکن ایرلاینز و یونایتد کنتیننتال در رتبه چهارماز فهرستبزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان قراردارد.

شرکت هواپیمایی دلتا در سال 1929توسط کولیتاورمن ولمن تاسیسشد و امروزه قدیمی ترین خطوط هواپیمایی فعال در ایالات متحده به شمار می آید. دلتاایرلاینز در سال 2008 اقدام بهخریداری شرکت نورث وستایرلاینز، به ارزش 2٫6 میلیارد دلار نمود. هواپیمایی دلتا درسال 2013 با انتقال 164٫6 میلیون مسافر، به عنوان دومین شرکت هواپیمایی جهان،برپایه شمار مسافر، شناخته شد.

شرکت دلتا ایرلاینز اکنون روزانه به 325 مقصد در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد. دفتر مرکزیاین شرکت در شهر آتلانتا، جورجیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و فرودگاه اسخیپول آمستردام، فرودگاه بین المللی سینسیناتی/کنتاکیشمالی، فرودگاهمتروپولیتن وین کانتی دیترویت، فرودگاهبین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، فرودگاه بین المللی جان اف کندی، فرودگاه لاگواردیا، فرودگاه بین المللی مینیاپولیسسنتپل، فرودگاه بین المللیناریتا، فرودگاهشارل دوگل پاریس و فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی، قطب های این شرکت هواپیمایی به شمار می آیند.

دلتا ایرلاینز مالک ناوگانی متشکل از 764 فروند هواپیمایجت مسافربریمی باشد، که به عنوان سومین ناوگان بزرگ هواپیماهای مسافربری جهان به شمار می رود.

بازاریابی رابطه ای: هنر جذب مشتریان وفادار

بازاریابی رابطه ای هنر ایجاد و تقویت روابط طولانی مدت با مشتریان است.

آیا می دانستید که برای موفقیت شرکت تان حفظ مشتری از جذب مشتریاهمیت بیشتری دارد؟ اگر نمی دانستید حتما این سخن فردریک ریچهلد از شرکت Bain & Company را آویزه گوش خود کنید. او می گوید کهافزایش پنج درصدی حفظ مشتری می تواند به افزایش 25 تا 95درصدی درآمد یک شرکت منجر شود. یعنی اصلا اهمیتی ندارد که یک تیم یک نفره یا رهبریک شرکت در حال پیشرفت باشید، همیشه می توانید بدون صرف هزینه برای یافتن مشتریانجدید با مخاطبان موجودتان ارتباط برقرار کنید.

اما چطور؟ با استفاده از بازاریابی رابطه ای که ما قصد داریم در اینمطلب آن را بررسی کنیم.

بازاریابی رابطه ای چیست؟

اصولا بازاریابی رابطه ای به استراتژی بازاریابی جهت ترویج روابطهدفمندتر با مشتریان اشاره می کند تا رضایت دراز مدت و وفاداری به برند را تضمینکند. بنابراین، این نوع بازاریابی به پیروزی های کوتاه مدت یا معاملات فروش ارتباطندارد. برعکس، تمرکز آن روی خوشحال کردن مشتریان در دراز مدت است. فراموش نکنید کهمشتریان بازگشتی نسبت به مشتریان جدیدتر خرج بیشتری دارند.

اما چرا؟ زیرا مشتریان کنونی با درک ارزش محصولات و خدمات تانوفادارانه روی برند شما سرمایه گذاری می کنند. علاوه بر این، در صورت راضی بودنمشتری از برقراری ارتباط با شما به احتمال زیاد بارها و بارها برای رفع نیازهایخود به آغوش کسب و کارتان بر می گردد. از این نظر، بهترین زمان برای شروع یک استراتژیبازاریابی رابطه ای همان زمان بعد از خرید مشتری است.

مزایای بازاریابی رابطه ای

درست مثل بیشتر اشکال تاکتیک های بازاریابی کلاه سفید، استفاده ازاستراتژی های بازاریابی رابطه ای هم برای برند شما مزایای مختلفی به همراهدارد. همچنین، در صورتی که درست اجرا شود موثرترین راه ها برای بهبود کسب وکارتان از طریق تبلیغات رابطه ای موارد زیر را شامل می شود:

  • تقویت وفاداری مشتری و افزایش نرخ های حفظ مشتری
  • ایجاد آگاهی از برند و ارزش ویژه بیشتر از طریق ارجاع مشتری
  • افزایش فرصت های فروش مکمل و پیش فروشی برای مخاطبانی که از قبل برای شما ارزش قائل هستند

در بخش بعدی می خواهیم نگاهی به چند مثال از تبلیغات رابطه ای شرکت هاییبیندازیم که از این استراتژی برای حفظ مشتریان کنونی خود بهره می برند. همچنین،نحوه پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی رابطه ای قوی را هم بررسی خواهیم کرد.  

مثالی از بازاریابی رابطه ای

دلتا

شرکت هواپیمایی دلتا قدیمی ترین شرکت هواپیمایی در ایالات متحده است.دلتا با استراتژی های بازاریابی رابطه ای برای حفظ وفاداری مشتریان به برند غریبهنیست. یکی از موثرترین روش های آن ها برنامه SkyMiles است. مشتریان می توانند با ثبت نام در آن براساس مبلغ پرداختی مایل ها سفر هوایی را به دست آورند.

این شرکت همچنین برای بهبود پیشنهادات سفرهای هوایی خود بر اساس مایلاز طریق مشارکت با تعدادی از شرکت های کارت اعتباری مانند American Express به مشتریانبه شرط استفاده از کارت های اعتباری SkyMilesمایل های اضافه ارائه می دهد. شرکت دلتا با استفاده از این استراتژی های بازاریابیرابطه ای موفق به انجام موارد زیر شده است:

  • ساخت یک پایگاه مشتری وفادار تا مشتریان همچنان آنها را نسبت به رقبا ترجیح دهند
  • ادغام بی عیب و نقص کسب و کار خود با زندگی مشتریان از طریق استفاده روزانه از پلتفرم های محبوب افراد

در نتیجه، استراتژی بازاریابی آنها جواب داده است، به طوری که آنهابه تازگی موفق شدند توسط J.D.Powerرتبه اول را برای رضایت مشتری در خطوط هوایی آمریکای شمالی کسب کنند.

فهرست:

معرفی

درباره هواپیمایی دلتا ایرلاینز

بازاریابی رابطه ای: هنر جذب مشتریان وفادار

مثالی از بازاریابی رابطه ای

استراتژی بازاریابی رابطه ای

برقراری ارتباط با مشتری در همه جا

ادغام فناوری برای عملکرد موثرتر بازاریابی رابطه ای

ارائه مشوق و پاداش برای وفاداری مشتری

عرضه ارزش و کیفیت

تمرکز روی ایجاد روابط دراز مدت با مشتری

تاکتیک های بازاریابی ایرلاین های بزرگ

استراتژی برندینگ؛ این ایرلاین ها بر این موضوع تمرکز دارد:

تجربه خوب مشتری

شفاف سازی کیفیت خدمات

دومثال موردی از اراده خدمات ایرلاین ها

مشتریان چه چیزی را از یک ایرلاین توقع دارند؟

ترفندهای مدیریتی ( ترفند کاهش هزینه)

استراتژی کاهش هزینه در شرکت دلتا

اقداماتی در جهت چگونگی ساخت استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال در شرکت هواپیمایی دلتا

تکنولوژی RFID اولین قدم برای تحول دیجیتال-مثال موردی هواپیمایی دلتا

کاربردRFID درهواپیمایی دلتا

تنوع بی دلیل در کسب و کار به جای سوددهی زیان بار است!

نمونه هایی از بهترین کمپین های دیجیتال در سال هایگذشته-مثال موردی هواپیمایی دلتا

ماتریس آنسوف درشرکت هواپیمایی دلتا

شرکت دلتا ایر لاینز از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بینالمللی استفاده می کند

نفوذ در بازار

توسعه بازار

توسعه محصول

تنوع بخشی

ماتریس BCGبرای هواپیمایی دلتا

تحلیل  ماتریس BCG

کاربرد ماتریس BCG در اجرای استراتژی سطح تجاری

ستاره ها

گاوهای شیرده

علامت سوال

سگ ها

چارچوب VRIO

تجزیه و تحلیل بازاریابی Delta Air Lines Inc 5C

  کاربرد مدل 5C در Delta Air Lines Inc

جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده ارائه می کند:

مشتریان

رقبا

همکاران

زمینه

مدل 7 اس مکنزی در شرکت هواپیمایی دلتا

عناصر سخت و نرم مدل McKinsey 7S

 

 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت هواپیمایی دلتا با رویکردبازاریابی رابطه مند و احترام به زمان مشتری

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها