آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری

Rate this post

دانلود پاورپوینت مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری

پاورپوینت مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری

پاورپوینت مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 68
حجم فایل: 14616
قیمت: 77000 تومان

بخشی از متن:

مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری

برندینگ یا برندسازی به تمام اقداماتی گفته می شود که کسب وکارها انجام می دهند تا تصویری برجسته از محصول، خدمت و مجموعۀ خود در ذهن مخاطبان بسازند. این استراتژی هویتی انسانی – با ویژگی های رفتاری و ظاهری خاص خود – به شرکت ها می بخشد و ارتباطی حسی بین آن ها و مشتریان شکل می دهد.


دسته بندی : پاورپوینت
نوعفایل:  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش وآماده پرینت )
تعداد اسلاید : 68 اسلاید


قسمتی از متن فایل

مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری
معنای برند یک مکان/ کلان پروژه تفریحی – اقامتی
برنامه ریزان شهری
تمرکز بر فعالیت های کارآمد اجتماعی و اقتصادی منطقه مورد هدف
تاثیر کشورسازنده
(ساخت …) محصولات و کسب و کارها به شکل وسیع تری مورد تحقیق قرارگرفته است.
شخصیت چندکاره
تحقیقات جاری برندسازی مکان بر شخصیت چندکاره مکان تاکید می کند و بر نقش برند زمانیکه به عنوان مثال، گردشگری، تجارت خرده فروشی، وقایع ورزشی بهتر شده است تاکید می کند.
مرور بر ادبیات
روش تحقیق
تجزیه و تحلیل نتایج
نتایج
جمع بندی

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت مدل های بازاریابی و برندسازی برای مکان و مقاصد گردشگری

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها