پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا و همکاران
پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا و همکاران
پاورپوینت مربوط به فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان فعالیتهاي ترفیعی و تشویقی، همراه با جداول و توضیحات کامل.
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس
مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب است.
بخشی از متن:
آمیخته فعالیتهاي ترفیعی مجموعه اي از تبلیغات، فروش حضوري، پیشبرد فروش وروابط عمومی است که براي دستیابی به هدفهاي برنامه فروش مورداستفاده قرارمی گیرد. ترفیعات یا ارتقا عبارت است از مجموعه فعالیتهاي اطلاع رسانی، ترغیب واثرگذاري که این سه کاملا با هم مربوطند. عوامل متعددي نیاز به ترفیع را مشخص می سازد:
1) افزایش فاصله فیزیکی بین تولیدکننده و مصرف کننده که خود باعث مشکل ارتباطات شده است.
2) رقابت شدید بین منابع گوناگون و شرکتهاي مربوط به یک صنعت که فشار زیادي بر برنامه هاي ترفیعی فروشندگان واردآورده است.
فهرست مطالب:
مقدمه
فرآیند ارتباطات
عوامل موثر درترکیب ترفیع
اجزای آمیخته ترفیع و تشویق
گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها
مشخص کردن هدف
تصمیمات در مورد بودجه اگهی
تصمیمات در موردپیام
تصمیمات در مورد رسانه گروهی
ارزیابی عملیات آگهی در رسانه
پیشبرد فروش
تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش
ایجاد برنامه پیشبرد فروش
اهداف روابط عمومی
مراحل تعیین زمان و نحوه استفاده از روابط عمومی
فروش حضوري
مزیت فروش حضوري
انواع مشاغل فروش
فرآیند استراتژیک فروش حضوري
عوامل موثر در ترکیب ترفیع
مراحلی که در انتخاب فروشندگان مهم است
سه گام اصلی در انتخاب نیروي فروش
روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403