پاورپوینت فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت اطلاعات بازاریابی، در حجم 25 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با
عنوان “مدیریت اطلاعات بازاریابی” در 25 اسلاید می باشد
كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار
گیرد.
مديران بازاريابي، همكاران دروني و بيروني، و ديگران – كه به اطلاعات نياز دارند، شروع شده و به آنها نيز ختم مي شود. سيستم مديريت اطلاعات ابتدا، در تعامل با اين كاربران، نيازهاي اطلاعات بازاريابي را مشخص مي كند. سپس، اطلاعات مورد نياز را از پايگاه اطلاعات داخلي شركت، فعاليتهاي هوشمندي بازاريابي و تحقيقات بازاريابي جمع آوري مي كند. در گام بعدي، به كاربران كمك مي كند تا به تجزيه و تحليل اطلاعات پرداخته و آنرا در چارچوب مناسبي قرار دهند كه براي تصميم گيري بازاريابي و مديريت ارتباط با مشتريان مناسب است . در نهايت، اين سيستم به تعميم اطلاعات بازاريابي پرداخته و مديران را در اتخاذ تصميمها ياري مي كند.
فهرست مطالب:
تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي
ايجاد اطلاعات بازاريابي
داده هاي داخلي
هوشمندي بازاريابي
تحقيقات بازاريابي
فرايند تحقيقات بازاريابي
تعريف مسئله و اهداف تحقيق
تهيه برنامه تحقيق
اجراي برنامه تحقيق
تفسير كردن و گزارش يافته ها
تحليل اطلاعات بازاريابي
مديريت ارتباط با مشتري
توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي
تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي
تحقيقات بازاريابي بين المللي
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403