پاورپوینت فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان، در حجم 37 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با
عنوان “بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان” در 37 اسلاید می باشد
كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار
گیرد.
مصرف كنندگان هر روز بايد تصميمات زيادي براي خريد بگيرند. شركتهاي بزرگ، تحقيقات گسترده اي در زمينه تصميمات خريد مصرف كنندگان به انجام مي رسانند تا پاسخي براي اين سؤالات بيابند: مصرف كنندگا ن چه چيزي مي خرند، كجا مي خرند، چطور و چه قدر مي خرند، چه زماني مي خرند، و چرا مي خرند. بازاريابان مي توانند با مطالعه خريدهاي واقعي مصرف كنندگان متوجه شوند كه چه چيزي را در چه زماني و چقدر مي خرند. اما فهميدن چرايي رفتارخريد مصرف كننده، كار ساده اي نيست؛ پاسخ در اعماق فكر مصرف كننده مخفي شده است.
فهرست مطالب:
الگوي رفتار مصرف كننده
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف كننده
عوامل فرهنگي
طبقه اجتماعي
عوامل اجتماعي
عوامل شخصي
عوامل روانشناختي
انواع رفتار خرید
رفتار خريد پيچيده
رفتار خريد كاهش ناهماهنگي
رفتار خريدهاي هميشگي
رفتار خريد تنوع گرايي
شناخت نياز
جستجوي اطلاعات
ارزيابي انتخابها
تصميم خريد
رفتار پس از خريد
مراحل فرآيند انطباق با محصول جدید
طبقه بندي انطباق پذيران بر اساس زمان نسبي انطباق با نوآوريها
تفاوتهاي فردي در قوه ابتكار
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403