پاورپوینت فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي، در حجم 22 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با جداول و نمودارها.
كتاب
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پانزدهم این كتاب با
عنوان “مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي” در 22 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
یکي از مسائلي که مديران خط کالا با آن رو به رو هستند، انتخاب طول مطلوب خط کالاست. يک خط کالا کوتاه است اگر مديريت بتواند با افزودن اقلام کالا، سودآوري آن را افزايش دهد. يک خط کالا بلند است اگر مديريت قادر باشد با حذف اقلامي چند، سودآوري آن را بالا ببرد.
فهرست مطالب:
کالا چيست؟
سطوح پنج گانه يک کالا
سلسه مراتب کالا
طبقه بندي کالاها
تصميمات درباره ترکيب کالاها
عرض ترکيب کالا و طول خط کالاي محصولات پي اند جي
تصميمات درباره خط کالا
تجزيه و تحليل خط کالا
طول خط کالا
نام تجاري چيست؟
سطوح عقيده مشتريان نسبت به نام تجاري
ارزش ويژه نام تجاري
مزاياي رقابتي ارزش ويژه بالاي نام تجاري
چالش ها در تعيين نام تجاري
نگرش کلي بر تصميمات نام تجاري
مزاياي تعيين نام تجاري براي فروشنده
خط مشي هاي نام تجاري
بسته بندي و برچسب زني
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403