پاورپوینت فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی، در حجم 29 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با جداول و نمودارها.
كتاب
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با
عنوان “ انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی” در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
کانال بازاریابی مجموعه ای از سازمان های وابسته به همدیگر است که کارشان تدارک بالا یا خدمت برای استفاده یا مصرف است.
یک کانال با تعداد سطوح صفر (که کانال بازاریابی مستقیم هم نامیده می شود) از یک تولید کننده تشکیل می شود که مستقیما کالای خود را به مشتری نهایی می فروشد. کانال اصلی با سطوح صفر همان فروش خانه به خانه، فروش در مهمانی های خانگی، سفارش پستی، بازاریابی تلفنی و فروش از طریق تلویزیون و فروش توسط فروشگاه هایی است که متعلق به تولید کننده است.
فهرست مطالب:
تعاریف پایه
دلال
تسهیل کننده
نماینده تولید کننده
بازرگان
خرده فروش
نمایندگی فروش
پرسنل فروش
عمده فروش(توزیع کننده)
کانال های بازاریابی چه هستند؟
چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟
وظایف و جریانات کانال
تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی
سطوح کانال
کانال سطح صفر
کانال یک سطحی
کانال دوسطحی
تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان
گزینه های اصلی کانال
انواع واسطه موجود
تعداد واسطه
شرایط و مسئولیت های اعضای کانال
ارزیابی گزینه های کانال اصلی
معیارهای کنترل و نظارت
معیار های تطبیقی
ایجاد انگیزش در اعضای کانال
ایجاد انگیزش در اعضای کانال
اهرم پاداش
اهرم مشروعیت
اهرم کارشناسی
اهرم قدرت طرف مقابل
ارزیابی کانال
اصلاح ترتیبات کانال
سیستم های بازاریابی عمودی
انواع سیستم های بازاریابی عمودی
بازاریابی عمودی مشارکتی
بازاریابی عمودی اداری
بازاریابی عمودی قراردادی
انواع سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی
زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش
شرکت های تعاونی خرده فروشی
موسسات امتیازی
رقابت نوین در عرصه خرده فروشی
سیستم های بازاریابی افقی
سیستم های بازاریابی چند کاناله
نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص مک کامون)
مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال
معامله اختصاصی
نواحی اختصاصی
موافقت های الزام آور
حقوق واسطه های مجاز
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403