بهترین مقالات بازاریابی

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

Rate this post

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت-فصل-نهم-کتاب-مدیریت-بازاریابی-دکتر-روستا-و-همکاران

توضیحات
پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان تعیین قیمت، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول مربوطه و توضیحات کامل، در حجم 38 اسلاید.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس
مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل
پاورپوینت فصل نهم این کتاب در حجم 38 اسلاید با عنوان”تعیین قیمت” می باشد که
می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد
استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
1) روشهاي قیمت گذاري مبتنی یرتقاضا
 الف) قیمت گذاري ارزشی: مبتنی برتحلیل نیازها و ادراکات مشتري است. دراین روش انتخاب قیمتها براساس ارزشی است که مشتریان براي محصول ما نسبت به محصول رقبا قائلند. هدف این روش پذیرش قیمت کمتر همراه باحفظ ارزش پایه است و بیشتر در شرایطی قابل استفاده است که مشتریان نسبت به قیمت حساسیت کمتري دارند.
 ب) قیمت گذاري پرمایه وگران: وقتی محصول جدیدي به بازار معرفی می کنید ممکن است با استفاده از این روش قیمت گذاري قیمتی بالا و به عبارتی پرمایه وگران براي نوآوري یا بی نظیر بودن محصول تعیین شود دراین روش هدف کسب سود زیاد براي دوره اي کوتاه است.

فهرسا مطالب:
مقدمه
وابستگی متقابل قیمت، محصول، ترفیع وتوزیع
قیمت گذاري درانواع بازارهاي مختلف
قیمت گذاري درحالت رقابت کامل
قیمت گذاري درحالت رقابت انحصاري
قیمت گذاري درحالت رقابت انحصاري چندجانبه
قیمت گذاري درحالت انحصارکامل
تجزیه وتحلیل رابطه بین قیمت وتقاضا
تأثیرعوامل نامربوط به قیمت برتقاضا
فرایند قیمت گذاری
تحلیل وضعیت بازار
تخمین تقاضا
کشش پذیری
ارزیابی تقاضا در بازار
تغییرات منحنی تقاضا
تحلیل رقابت
انواع حساسیت تقاضا
چهارگروه عمومی رقابت قیمت
شناسایی موانع و محدودیت های قیمت گذاری
تعیین هدفهای قیمت گذاری
تحلیل توانمندي سود
تعیین سطوح قیمت اولیه
روشهاي قیمت گذاري مبتنی یرتقاضا
قیمت گذاري ارزشی
قیمت گذاري پرمایه وگران
قیمت گذاري نفوذي
تفاوت قیمت گذاري تشخصی با پرمایه
قیمت گذاري با اعداد خرده
قیمت گذاری گروهی و ردیفی
قیمت گذاری جمعی یا بسته ای
قیمت گذاری پس رو
روشهاي قیمت گذاري مبتنی برقیمت تمام شده وسود
قیمت گذاري براساس منحنی تجربه
روشهاي قیمت گذاري مبتنی بر رقابت
تعدیل ومدیریت قیمتها
انواع تخفیفها

دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها