پاورپوینت فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل ششم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری، در حجم 21 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل ششم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری، در حجم 21 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان “بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری” در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن:
در خرید مجدد اصلاح شده، خریدار می خواهد مشخصات محصول، قیمت، شرایط یا تأمین کننده را تغییر دهد. معمولاً در خرید مجدد اصلاح شده نسبت به خرید مجدد مستقیم، تصمیم گیرندگان بیشتری دخالت می کنند. در این وضعیت، تأمین کنندگان مورد تأیید معمولاً عصبی شده، تحت فشار قرار می گیرند و تلاش می کنند بهترین اقدام ممکن را انجام دهند تا منبع درآمد را از دست ندهند. اما این وضعیت برای شرکتهای مردود فرصتی است تا با ارائه پیشنهاد های بهتر، تجارت جدیدی را آغاز کنند.
فهرست مطالب:
تعریف رفتار خریدار تجاری
خصوصیات بازارهای تجاری
مدل رفتار خرید تجاری
گونه های اصلی موقعیت خرید
خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)
خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)
وظیفه جدید (New Task)
شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری
عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
فرایند خرید تجاری
شناخت مشکل
تشریح نیاز عمومی
مشخصات محصول
جستجوی تأمین کنندگان
درخواست پیشنهاد
انتخاب تأمین کننده
مشخصات روند خرید
ارزیابی کارایی
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403