پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر روستا و همکاران
پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر روستا و همکاران
پاورپوینت مربوط به فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول و نمودارهای مربوطه و توضیحات کامل، در حجم 26 اسلاید.
بخشی از متن:
سیستم اطلاعاتی بازاریابی عبارت است از مراحلی سازمان یافته که طی آن اطلاعات جمع آوري، طبقه بندي، تجزیه و تحلیل می شود و در داخل و خارج از شرکت، به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیران بازاریابی می توانند از طریق کامپیوتر هاي شخصی به سیستم پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی دست یابند و بدین ترتیب فرایند بازاریابی را دوباره مطالعه کنند، فرضیه ها و راه حل هایی ارائه دهند و مشخص کنند که آیا اطلاعات جدیدي براي پشتیبانی از تصمیمات مطلوب بازاریابی مورد نیاز هست یا نه.
فهرست مطالب:
مقدمه
نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد
سیستم هاي اطلاعاتی بازاریابی
مزایاي استفاده از سیستم هاي پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی
کاربرد هاي تحقیقات بازاریابی
مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی
تعریف مساله
تعیین و تنظیم فرضیه ها
طراحی تحقیق
مشخص کردن نوع تحقیق
تعیین منابع کسب اطلاعات
داده هاي اولیه
داده هاي ثانویه
انواع تحقیق
طراحی و انتخاب نمونه
نمونه گیري احتمالی
نمونه گیري غیر احتمالی
نمونه گیري تصادفی ساده
نمونه گیري طبقه بندي شده
نمونه گیري خوشه اي
نمونه گیري منطقه اي
جمع آوري داده ها
مشاهده
نظر خواهی یا نظر سنجی
آزمایش
تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها
نحوه ارائه نتیجه تحقیق
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403