پاورپوینت فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
پاورپوینت فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل سوم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان محیط بازاریابی، در حجم 20 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل سوم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان محیط بازاریابی، در حجم 20 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
كتاب
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با
عنوان “محیط بازاریابی” در 20 اسلاید می باشد
كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار
گیرد.
اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از
جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی
ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با
عنوان “محیط بازاریابی” در 20 اسلاید می باشد
كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار
گیرد.
بخشی از متن:
بازاريابان بايد در ايجاد رابطه با مشتريان، ديگر افراد شركت و همكاران بيروني به خوبي عمل كنند . شرط موفقيت در اين امر، درك نيروهاي محيطي است كه بر اين روابط تأثير گذار هستند. محيط بازاريابي شركت، از بازيگران و نيروهايي خارج از بازاريابي تشكيل شده كه بر توانايي مديريت بازاريابي در ايجاد و حفظ رابطه موفق با مشتريان هدف تأثير گذار مي باشند. شركتهاي موفق، اهميت حياتي نظارت و تطابق با تغيرات محيطي را درك كرده اند.
محيط بازاريابي از دو بخش محيط خرد بازاريابي و محيط كلان بازاريابي تشكيل شده است. محيط خرد از بازيگراني نزديك به شركت تشكيل شده كه بر توانايي آن در خدمتگذاري به مشتريان تأثير گذار هستند؛ شركت، تأمين كنندگان، واسطه هاي بازاريابي، بازار مشتريان، رقبا و اجتماع. محيط كلان از نيروهاي اجتماعي تشكيل شده كه بر محيط خرد تأثير مي گذارند؛ نيروهاي تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي.
محيط بازاريابي از دو بخش محيط خرد بازاريابي و محيط كلان بازاريابي تشكيل شده است. محيط خرد از بازيگراني نزديك به شركت تشكيل شده كه بر توانايي آن در خدمتگذاري به مشتريان تأثير گذار هستند؛ شركت، تأمين كنندگان، واسطه هاي بازاريابي، بازار مشتريان، رقبا و اجتماع. محيط كلان از نيروهاي اجتماعي تشكيل شده كه بر محيط خرد تأثير مي گذارند؛ نيروهاي تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي.
فهرست مطالب:
مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محيط خرد شركت
شركت
تأمين كنندگان
واسطه هاي بازاريابي
مشتريان
رقبا
اجتماع
نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت
محيط جمعيت شناختي
محيط اقتصادي
محيط طبيعي
محيط فن آوري
محيط سياسي
افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي
محيط فرهنگي
پاسخ به محيط بازاريابي
مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محيط خرد شركت
شركت
تأمين كنندگان
واسطه هاي بازاريابي
مشتريان
رقبا
اجتماع
نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت
محيط جمعيت شناختي
محيط اقتصادي
محيط طبيعي
محيط فن آوري
محيط سياسي
افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي
محيط فرهنگي
پاسخ به محيط بازاريابي
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403