دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار 1
پاورپوینت طرح کسب و کار 1
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 486
قیمت: 54000 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 41 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا طرح کسب و کار همیشه افرادى هستند که با علاقهى زیادى از ایدههایشان صحبت به میان مىآورند؛ از کارهایى که تا به حال انجام دادهاند و از کارهاى بزرگى که مىخواهند به راه اندازند، مىگویند. بعضى از این افراد همیشه در افکارشان سردرگم هستند. اینگونه افراد رویاها و ایدههاشان را مرتب نمىکنند و خیلى وقتها پیش مىآید که حرف قبلى خودشان را تغییر مىدهند؛ یا جور دیگرى آن را بیان مىکنند، یا اصلاً حرف دیگرى مىزنند. آیا مىشود صحبتهاى پراکنده را متمرکزتر و دقیقتر در یک جا نوشت؟ یک کارآفرین مىگوید: «تا چیزى نوشته نشود وجود نخواهد داشت.» طرح تجارى (Business Plan) طرح تجارى (Business Plan) عبارت است از یک طرح که آینده و توسعهی یک کسب و کار را معین مىکند و اغلب یک دورهی چند ساله را در برمىگیرد. مزایای طرح تجاری زمان، تلاش، پژوهش و انضباط لازم در تهیه یک برنامهی تجاری، کارآفرین را مجبور می سازد که به پروژه اقتصادی هدفمندانه تر و دقیق تر نگاه کند. تحلیل های رقابتی، مالی و اقتصادی که در برنامهی تجاری وجود دارد، کارآفرین را مجبور می سازد که به فرضیات موفقیت پروژهی اقتصادی، موشکافانه تر نگاه کند. از آنجا که باید در برنامهی تجاری به تمام زوایای پروژهی اقتصادی توجه شود، کارآفرین راهکار های عملکردی و نتایج قابل انتظار را برای ارزیابان خارج، تهیه و امتحان می کند. در برنامهی تجاری اهداف را می سنجد و معیارهای سنجشی برای مقایسه پیش بینی ها و نتایج واقعی را فراهم می کند. برنامهی تجاری تکمیل شده، یک ابزار ارتباطی برای منابع مالی خارجی است. همچنین ابزاری برای راهنمایی پروژهی اقتصادی به سوی موفقیت است. برنامهی تجاری برای تامین کنندگان منابع مالی، مزایای زیر را دارد:برنامهی تجاری برای منابع مالی، پتانسیل بازار را به دقت بیان می کند و برای به دست آوردن قسمتی از آن بازار راه هایی ارایه می دهد. با استفاده از بیلان های مالی احتمالی، برنامه تجاری توضیح می دهد که آیا این پروژه اقتصادی نیاز به دریافت وام دارد یا سود ویژهی خالصی دارد. برنامه، خطرات بحرانی و موارد مهم را با بحث های موشکافانه مشخص می کند و شانس موفقیت پروژه اقتصادی را افزایش می دهد. با نگاه کلی به پروژه، برنامهی تجاری دید کامل و فشرده ای از اطلاعات لازم برای ارزیابی مالی و تجاری در اختیار منابع مالی قرار می دهد. ]1[
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403