دانلود پاورپوینت زنجیره تامین در بازاریابی مجازی
پاورپوینت زنجیره تامین در بازاریابی مجازی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 0
قیمت: 46000 تومان
بخشی از متن:
پاورپوینت زنجیره تامین در بازاریابی مجازی
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید: 22 اسلاید
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
در این مطالعه، “E” مخفف مفاهیم مربوط به اینترنت به منظور اشاره به تجارت الکترونیکی، خرده فروشان الکترونیکی، مشتریان الکترونیکی و غیره است. به جای آن ها، از کلمات تجارت الکترونیکی e-commerce، خرده فروشان الکترونیکی e-retailers و یا e-tailers خرده فروشان الکترونیکی و مشتریان الکترونیکی e-customers استفاده می شود.
اینترنت، فن آوری اطلاعات (IT) و ارتباطات الکترونیکی، نه تنها فرصتهای گستردهای را در محیط رقابتی کسب وکار به وجود آورده است، بلکه تغییرات قابل توجهی نیز در فعالیتهای کسب وکار ایجاد نموده است؛ بنابراین، در متون علمی، حرف “E” را می توان در مقابل واژگان مفاهیم مورداستفاده قرارداد اگر آن مفهوم نیاز به استفاده از اینترنت دارد و یا الکترونیکی است.
نیروهای پنج گانه پورتر، مدلی است که برای بررسی صنعتی که در آن تولیدکننده، شرکت و یا سیستم برای ایجاد مزیت رقابتی عمل می کند و نیز برای بررسی تاثیر رقابت و تحلیل جذابیت شرکت استفاده می شود. با درک درستی از تاثیر اینترنت روی SCM (E-SCM) و صنعت E-Tailing، مدل 5 نیروی پورتر، بینشی را به صنعت E-Tailing فراهم میآورد که نشان میدهد چگونه نیروهای قدرت منبع، قدرت خریدار، تهدید جانشینی، تهدید ورود e-tailers )خرده فروشان الکترونیکی) و تامین کنندگان الکترونیکی جدید و رقابت داخلی روی سطح تکمیل زنجیره تامین E-Tailing تاثیر می گذارد.
سازگار با تحلیل نیروهای پنج گانه پورتر، با تغییر در شرایط رقابتی تمام صنایع، اینترنت در صنعت خرده فروشی نیز تغییر ایجاد کرده است. این تغییرات خرده فروشان سنتی، تامین کنندگان و عملیات زنجیره تامین آن ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و در فلسفه E-SCM مدیریت فعالیت های خرید خرده فروشان الکترونیکی ضروری است. بااین حال، E-SCM بر روی صنعت E-Tailing، اثرات مثبت و منفی زیادی دارد.
نیروهای پنج گانه پورتر، مدلی است که برای بررسی صنعتی که در آن تولیدکننده، شرکت و یا سیستم برای ایجاد مزیت رقابتی عمل می کند و نیز برای بررسی تاثیر رقابت و تحلیل جذابیت شرکت استفاده می شود. با درک درستی از تاثیر اینترنت روی SCM (E-SCM) و صنعت E-Tailing، مدل 5 نیروی پورتر، بینشی را به صنعت E-Tailing فراهم میآورد که نشان میدهد چگونه نیروهای قدرت منبع، قدرت خریدار، تهدید جانشینی، تهدید ورود e-tailers )خرده فروشان الکترونیکی) و تامین کنندگان الکترونیکی جدید و رقابت داخلی روی سطح تکمیل زنجیره تامین E-Tailing تاثیر می گذارد.
سازگار با تحلیل نیروهای پنج گانه پورتر، با تغییر در شرایط رقابتی تمام صنایع، اینترنت در صنعت خرده فروشی نیز تغییر ایجاد کرده است. این تغییرات خرده فروشان سنتی، تامین کنندگان و عملیات زنجیره تامین آن ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و در فلسفه E-SCM مدیریت فعالیت های خرید خرده فروشان الکترونیکی ضروری است. بااین حال، E-SCM بر روی صنعت E-Tailing، اثرات مثبت و منفی زیادی دارد.
پاورپوینت زنجیره تامین در بازاریابی مجازی
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403