دانلود پاورپوینت در مورد فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار BPR Business Process Reengineering
پاورپوینت در مورد فرآیند مهندسی مجدد کسب و کار BPR Business Process Reengineering
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 128384 تومان
بخشی از متن:
فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:26 اسلاید
برخی از اسلایدها:
مايکل همر (MICHAEL HAMMER) در سال 1948 در آمريکا متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته علوم رايانه از دانشگاهMIT در مقطع دکتری می باشد و در حال حاضر مدرس عالي در دانشکده اسلوان دانشگاه MIT است.
او بنيانگذار و مدير چندين شرکت معتبر در زمينه فناوري پيشرفته و مشاور شرکتهاي بزرگ دنياست.
فرايند مهندسي مجدد(REENGINEERING) که در دهه 1990 عرضه گرديد با نام او پيوند خورده است. او را پدر، مظهر و مفسر مهندسي مجدد دانستــه اند.
مقالات بسياري از او در مجلات و نشريات معتبر جهاني منتشر شده است. کتابهاي او در زمينه مهندسي مجدد و به ويژه کتاب مهندسي مجدد شرکتها که در سال 1993 منتشر گرديد در ميليونها نسخه و به 19 زبان ترجمه و منتشر شد و تفکر مهندسي مجدد را به ميليونها نفر در سراسر جهان معرفي کرد.
همر معتقد است فرآيند مهندسي مجدد بدون اينکه لزوماً به کوچک سازي سازمان منجر شود از حجم کارهايي که ارزش افزا نيستند مي کاهد و مراحل دستوردهي و نظارت را کم مي کند.
او دست زدن به مهندسي مجدد را کاري کارستـان مي داند که سفـر به دنياي ناشناختــه ها مي ماند و اگر دقـت کافي در تحقق صحيح آن صورت نگيرد ناکام خواهد ماند.
او به خوبي اشتباهاتي را که در اين زمينه ممکن است صورت گيرد برمي شمرد و از به کارگيري نابجا و نادرست مهندسي مجدد ابراز نگراني مي کند و معتقد است که هنوز بسياري هستند که درک درستي از اين فرايند ندارند. به همين جهت درست عمل نشدن مهندسي مجدد را به گردگيري ميز وصندلي ها در درون ساختماني ويرانه شبيه مي داند.
به همین دلیل در سال 1990 پس از معرفی فرآیند مهندسی مجدد 70% پروژه هایی که به این سمت رو آوردند با شکست مواجه شد.
عناصر کلیدی تعریف مهندسی مجدد:
تفکر بنیادین: یعنی ترک پیش فرضهای پذیرفته شده در مورد کار، به فراموشی سپردن نحوه انجام کار در گذشته و پاسخ به این پرسش اساسی که شرکت چه کاری را باید انجام دهد و چگونه
طراحی ریشهای: یعنی کاری را از بن و دوباره طراحی کردن. مهندسی مجدد برپاکردن شرکتی جدید و نو را در نظر دارد، نه بهسازی، اصلاح و بهبود وضع موجود.
نتایج شگفت انگیز: هدف از BPR دستیابی به جهشی چشمگیر است. مهندسی مجدد از بهبودهای جزئی و تدریجی اجتناب می کند و بهبودهای عظیم در ظرف کمتر از یکسال را باعث می شود.
فرآیند: مجموعه گامهایی است که یک یا چند درونداد را به کار گرفته و بروندادی می آفرینند که برای مشتری سودمند و خواستنی است.
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403