آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت دایره المعارف بازاریابی از A تا Z

Rate this post

دانلود پاورپوینت دایره المعارف بازاریابی از A تا Z

پاورپوینت دایره المعارف بازاریابی از A تا Z

پاورپوینت دایره المعارف بازاریابی از A تا Z

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 183
قیمت: 64000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 59 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

بنام خدا 1 دایره المعارف بازاریابی از A تا Z درس مدیریت استراتژیک بازاریابی 1 مفاهیم مورد بحث و بررسی در این ارائه: 11- تمایز12- کانال های توزیع 13- کارآفرینی14- بازاریابی مالی15- تمرکز و بازاریابی تخصصی16- راهبردهای رشد17- بازاریابی بین الملل18 وفاداری19 تعامل بخش بازاریابی با سایر بخش ها 2 1- تبلیغات2- بازاریابی صنعتی3- ارتباطات و فعالیت های تشویقی4- مزیت رقابتی5- نامگذاری شرکت6- نیازهای مشتریان7- مشتری گرایی8- مدیریت روابط با مشتریان9- رضایت مشتری10- بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده ها تبلیغات Advertising بهترین آگهی ها آنهایی نیستند که دارای خلاقیت باشند، بلکه باید توانایی فروش محصولات را نیز داشته باشند.تبلیغات باید چیزی بیش از هنر صرف باشد.تنها گفتن حقیقت کافی نیست.یک تبلیغ بسیار کارآمد باید نوشده و به روز گردد.رهبران تبلیغات از نظر شیوه خلق برنامه های تبلیغاتی اثربخش، با هم تفاوت دارند.هدف تبلیغات تنها اظهار حقایق در مورد کالا نیست بلکه هدف فروش راه حل یا یک رویا می باشد.تبلیغات خود را به آمال و آرزوهای مشتریان مرتبط نمائید.وعده دادن صرف به تحقق آمالب مردم را به تبلیغات بدگمان می کند. 3 تبلیغات Advertising استفان لیکاک طنز پرداز و مدرس دیدگاه بدبینانه ای درباره تبلیغات اظهار داشته است:تبلیغات ممکن است به عنوان علم اسارت هوشمندی انسان برای کسب پول از مردم تلقی شود.آگهی ها عمدتاً آگاهی از محصول، در مواردی دانش از محصول، در موارد معدودی ترجیح نسبت به یک محصول و به ندرت خرید یک محصول را موجب می شوند. به همین علت است که تبلیغات به تنهایی نمی تواند کار فروش را انجام دهد.ممکن است برای تشویق خرید پیشبرد نیاز باشد. علاوه بر این برای معرفی منافع حاصل از مصرف محصول و نهایی کردن فروش به فروشندگان احتیاج داریم.بسیاری از شرکت های تبلیغاتی مشتریان خود را به عدم خلاقیت متهم میکنند، مشتریان نیز به طور زیرکانه ای از شرکت های تبلیغاتی خود می خواهند که سه نوع آگهی را از ملایم تا خشن تولید کنند. در نهایت مشتریان معمولا آگهی های ملایم را بر می گزینند. 4

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت دایره المعارف بازاریابی از A تا Z

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها