دانلود پاورپوینت با موضوع مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی “,
پاورپوینت با موضوع ” مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی “
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 63000 تومان
بخشی از متن:
فرمت: ppt
تعداد اسلاید: 55
فهرست مطالب:
تفاوت علم و فناوری
فناوري چيست؟
تعريف مطلوب از فناوري:
ایده های کسب و کار
تفاوت نوآوری و اختراع
مفاهیم نظری تجاری سازی
اصول و ضوابط تجاری سازی
انكوباتور( Incubator) چيست؟
نهاد مركز رشد يا ( Incubator) چيست؟
در مركز رشد چه خدماتي ارائه مي شود؟
نقش مراکز رشد در اقتصاد دانش بنیان (اقتصاد دانایی)
اقتصاد دانايي محور چه نوع اقتصادي است؟
نشانگرهاي اقتصاد دانايي
چه عواملي دانايي را افزايش مي دهد؟
ديدگاه دانايي محور چه نوع ديد گاهي است؟
درصد نرخ بازگشت سرمايه
برآورد نيروي شاغل هندي در IT
تغيير راهبرد هنديها به جمعيت
تغيير راهبرد اشتغال
خطر پذيري سرمايهگذاري
مقايسه اقتصاد ايران و تركيه
اهميت مراكز رشد و پاركهاي علم و فنّاوري در توسعه دانايي محور
آسيب پذيري پاركها
اهم دستاوردهاي مورد انتظار از فعاليتهاي پارک ها و مراکز رشد علم و فنّاوري
تاريخچه شهر كهاي علمي و تحقيقاتي-پاركهاي علم و فنّاوري- مراكز رشد در دنيا
چرا شهرك سازي از رونق افتاده است ؟
چرا توسعه مراكز رشد رونق يافته است ؟
تاريخچه شهركهاي علمي و تحقيقاتي – پارك هاي علم و فنّاوري- مراكز رشد در ايران
آغاز مراكز رشد
چه گروههايي مي توانند مؤسسين مراكز رشد باشند؟
مراكز رشد شركت هاي موفقي را ايجاد كرده و خطر سرمايه گذاري را كاهش مي دهند
صنعت مركز رشد رو به ترقي مي رود
مركز رشد تجاري يكي از با ارزش ترين توسعه )نمو( اقتصادي است
تاسیس شرکت دانش بنیان
تعریف شرکت دانش بنیان
شاخص های عمومی
شاخص های اختصاصی (الزاما باید احراز شوند)
فرآیند اجرایی تشخیص شرکت دانش بنیان
کارگزاران برای بررسی دانش بنیان بودن شرکتها
فهرست کالاهای دانش بنیان
قسمتی از متن:
¬ خدمات پشتيبانی
(خدمات مکان فعالیت، دسترسي به تلفن و دورنگار، مبلمان اوليه فضاها، كارپردازي و خدمات دبيرخانهاي، امكان استفاده از اتاقهاي كنفرانس، تجهيزات سمعي و بصري و دستگاههاي فتوكپي و تكثير )
خدمات اطلاعرساني
(دسترسي به اينترنت، دسترسي به كتابخانه و مراكز اطلاع رساني و نرمافزارهاي رايانهاي)
¬خدمات مشاورهاي و آموزشي
(مشاورههاي مديريتي، مالي و بازرگاني، خدمات حسابداري و حقوقي، برگزاري سمينار و يا كارگاههاي آموزشي مورد نياز براي شركت هاي تازه تاسيس)
پاورپوینت با موضوع ” مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی “
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 63000 تومان
بخشی از متن:
فرمت: ppt
تعداد اسلاید: 55
فهرست مطالب:
تفاوت علم و فناوری
فناوري چيست؟
تعريف مطلوب از فناوري:
ایده های کسب و کار
تفاوت نوآوری و اختراع
مفاهیم نظری تجاری سازی
اصول و ضوابط تجاری سازی
انكوباتور( Incubator) چيست؟
نهاد مركز رشد يا ( Incubator) چيست؟
در مركز رشد چه خدماتي ارائه مي شود؟
نقش مراکز رشد در اقتصاد دانش بنیان (اقتصاد دانایی)
اقتصاد دانايي محور چه نوع اقتصادي است؟
نشانگرهاي اقتصاد دانايي
چه عواملي دانايي را افزايش مي دهد؟
ديدگاه دانايي محور چه نوع ديد گاهي است؟
درصد نرخ بازگشت سرمايه
برآورد نيروي شاغل هندي در IT
تغيير راهبرد هنديها به جمعيت
تغيير راهبرد اشتغال
خطر پذيري سرمايهگذاري
مقايسه اقتصاد ايران و تركيه
اهميت مراكز رشد و پاركهاي علم و فنّاوري در توسعه دانايي محور
آسيب پذيري پاركها
اهم دستاوردهاي مورد انتظار از فعاليتهاي پارک ها و مراکز رشد علم و فنّاوري
تاريخچه شهر كهاي علمي و تحقيقاتي-پاركهاي علم و فنّاوري- مراكز رشد در دنيا
چرا شهرك سازي از رونق افتاده است ؟
چرا توسعه مراكز رشد رونق يافته است ؟
تاريخچه شهركهاي علمي و تحقيقاتي – پارك هاي علم و فنّاوري- مراكز رشد در ايران
آغاز مراكز رشد
چه گروههايي مي توانند مؤسسين مراكز رشد باشند؟
مراكز رشد شركت هاي موفقي را ايجاد كرده و خطر سرمايه گذاري را كاهش مي دهند
صنعت مركز رشد رو به ترقي مي رود
مركز رشد تجاري يكي از با ارزش ترين توسعه )نمو( اقتصادي است
تاسیس شرکت دانش بنیان
تعریف شرکت دانش بنیان
شاخص های عمومی
شاخص های اختصاصی (الزاما باید احراز شوند)
فرآیند اجرایی تشخیص شرکت دانش بنیان
کارگزاران برای بررسی دانش بنیان بودن شرکتها
فهرست کالاهای دانش بنیان
قسمتی از متن:
¬ خدمات پشتيبانی
(خدمات مکان فعالیت، دسترسي به تلفن و دورنگار، مبلمان اوليه فضاها، كارپردازي و خدمات دبيرخانهاي، امكان استفاده از اتاقهاي كنفرانس، تجهيزات سمعي و بصري و دستگاههاي فتوكپي و تكثير )
خدمات اطلاعرساني
(دسترسي به اينترنت، دسترسي به كتابخانه و مراكز اطلاع رساني و نرمافزارهاي رايانهاي)
¬خدمات مشاورهاي و آموزشي
(مشاورههاي مديريتي، مالي و بازرگاني، خدمات حسابداري و حقوقي، برگزاري سمينار و يا كارگاههاي آموزشي مورد نياز براي شركت هاي تازه تاسيس)
“
پاورپوینت با موضوع ” مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی “
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 63000 تومان
بخشی از متن:
فرمت: ppt
تعداد اسلاید: 55
فهرست مطالب:
تفاوت علم و فناوری
فناوري چيست؟
تعريف مطلوب از فناوري:
ایده های کسب و کار
تفاوت نوآوری و اختراع
مفاهیم نظری تجاری سازی
اصول و ضوابط تجاری سازی
انكوباتور( Incubator) چيست؟
نهاد مركز رشد يا ( Incubator) چيست؟
در مركز رشد چه خدماتي ارائه مي شود؟
نقش مراکز رشد در اقتصاد دانش بنیان (اقتصاد دانایی)
اقتصاد دانايي محور چه نوع اقتصادي است؟
نشانگرهاي اقتصاد دانايي
چه عواملي دانايي را افزايش مي دهد؟
ديدگاه دانايي محور چه نوع ديد گاهي است؟
درصد نرخ بازگشت سرمايه
برآورد نيروي شاغل هندي در IT
تغيير راهبرد هنديها به جمعيت
تغيير راهبرد اشتغال
خطر پذيري سرمايهگذاري
مقايسه اقتصاد ايران و تركيه
اهميت مراكز رشد و پاركهاي علم و فنّاوري در توسعه دانايي محور
آسيب پذيري پاركها
اهم دستاوردهاي مورد انتظار از فعاليتهاي پارک ها و مراکز رشد علم و فنّاوري
تاريخچه شهر كهاي علمي و تحقيقاتي-پاركهاي علم و فنّاوري- مراكز رشد در دنيا
چرا شهرك سازي از رونق افتاده است ؟
چرا توسعه مراكز رشد رونق يافته است ؟
تاريخچه شهركهاي علمي و تحقيقاتي – پارك هاي علم و فنّاوري- مراكز رشد در ايران
آغاز مراكز رشد
چه گروههايي مي توانند مؤسسين مراكز رشد باشند؟
مراكز رشد شركت هاي موفقي را ايجاد كرده و خطر سرمايه گذاري را كاهش مي دهند
صنعت مركز رشد رو به ترقي مي رود
مركز رشد تجاري يكي از با ارزش ترين توسعه )نمو( اقتصادي است
تاسیس شرکت دانش بنیان
تعریف شرکت دانش بنیان
شاخص های عمومی
شاخص های اختصاصی (الزاما باید احراز شوند)
فرآیند اجرایی تشخیص شرکت دانش بنیان
کارگزاران برای بررسی دانش بنیان بودن شرکتها
فهرست کالاهای دانش بنیان
قسمتی از متن:
¬ خدمات پشتيبانی
(خدمات مکان فعالیت، دسترسي به تلفن و دورنگار، مبلمان اوليه فضاها، كارپردازي و خدمات دبيرخانهاي، امكان استفاده از اتاقهاي كنفرانس، تجهيزات سمعي و بصري و دستگاههاي فتوكپي و تكثير )
خدمات اطلاعرساني
(دسترسي به اينترنت، دسترسي به كتابخانه و مراكز اطلاع رساني و نرمافزارهاي رايانهاي)
¬خدمات مشاورهاي و آموزشي
(مشاورههاي مديريتي، مالي و بازرگاني، خدمات حسابداري و حقوقي، برگزاري سمينار و يا كارگاههاي آموزشي مورد نياز براي شركت هاي تازه تاسيس)
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403