دانلود پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی
پاورپوینت بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 0
قیمت: 33300 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 12 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم
عنوان ارائه: بازاریابی پارتیزانی در برابر بازاریابی سنتی
مقدمه
امروزه در بازارهای گوناگون کسب و کار، تمرکز زیادی بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی وجود دارد. بازاریابی پارتیزانی مفهومی است که اولین بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان”بازاریابی پارتیزانی” در سال 1982 تشریح شد. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم جهت کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است.
اصول بازاریابی لوینسون، اصول زیرا به عنوان زیربنای بازاریابی پارتیزانی شناسایی می کند: 1) بازاریابی پارتیزانی به طور ویژه در کسب و کارهای کوچک کاربرد دارد. 2) بازاریابی پارتیزانی باید بر مبنای روانشناسی انسانی باشد تا تجربه، قضاوت، و حدس و گمان. 3) سرمایه گذاری های اولیه در بازاریابی به جای پول باید زمان، انرژی و قوه تخیل یا تصویرسازی ذهنی باشد. 4) آمار و ارقام اولیه برای اندازه گیری کسب وکار، میزان سود است نه فروش. 5) به جای تمرکز بر کسب مشتریان جدید، مشتریان فعلی و داشتن معاملات بیشتر و بزرگتر با آنها را هدف قرار می دهد.
نمونه هایی از تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی
دست یابی مستقیم به مشتریان از طریق جریانات و اقدامات عادی روزمره آنها.
نظرخواهی یا نظرسنجی شخصی.
تبلیغات پیشرو/ اقدامات تبلیغاتی.
بازاریابی تلفنی از طریق کلیه اعضای شرکت.
نامه های شخصی.
تبلیغات اینترنتی.
جلسات و نشست های شخصی.
آگهی های طبقه بندی شده.
مجموعه اقدامات پست مستقیم و…
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403