آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی در دوران رکود

Rate this post

دانلود پاورپوینت بازاریابی در دوران رکود

پاورپوینت بازاریابی در دوران رکود

پاورپوینت بازاریابی در دوران رکود

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 228
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
بازاریابی در دوران رکود
فهرست مطالب
شناسایی بحران مالی و آثار آن
دیگران چه کرده اند
آثار و تبعات بحران بر تجارت ایران
راهکارهای مقابله با بحران
شناسایی بحران مالی و آثار آن
مراحل شکل گیری بحران
تعداد مراحل: 4 فاز
فاز اول: بحران بازارهای مالی و اعتباری
فاز دوم: بحران بانکی
فاز سوم: بحران اقتصادی
فاز چهارم: بحران بیکاری و کاهش درآمدها
پیش بینی بانک جهانی برای سال 2009
بانك جهاني ‬با پيش بيني نرخ رشد بسيار پايين و كاهش مبادلات تجاري، سال 2009 ميلادي را سال بحران اقتصادي فراگير جهاني و بي‌سابقه دانست.
بانك جهاني: رشد اقتصاد در جهان فقط ‪ ۰۹)‬نه دهم ) درصد خواهد بود و حجم مبادلات تجاري نيز به ميزان ‪ ۲۱‬درصد كاهش خواهد يافت.
نرخ رشد در كشورهاي درحال توسعه ‪ ۴/۵‬درصد و ميزان توليد ناخالص داخلي اين كشورها ‪ ۰۱‬درصد خواهد بود.
در گزارش قبلي اين بانك، ميزان رشد اقتصادي جهان ‪۳‬درصد و ميزان آن در كشورهاي در حال توسعه ‪ +۴۶‬درصد پيش بيني شده بود.
كاهش حجم مبادلات تجاری در وهله نخست و عمدتا ناشي از كاهش تقاضا خواهد بود چراكه بحران مالي جهان ناگزير سبب ركود اقتصادي در كشورهاي با درآمد بالا و كاهش شديد توسعه مي‌شود.
اما درعين حال يك چنين ميزان رشد اقتصادي ، پايين تر از ميزان رشد جمعيت است. سازمان ملل متحد رشد جمعيت را در سالهاي بين ‪ ۲۰۰۵‬تا ‪۲۰۱۰‬ سالانه بطور متوسط ‪ ۱۱‬درصد تخمين زده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت بازاریابی در دوران رکود

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها