پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 289 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 32 |
دریافت فایل
عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 32 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل اول این كتاب با عنوان “بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری” در 32 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای اصلی این فایل شامل موارد زیر است:
بازاریابی چیست؟
فرایند بازاریابی
پنج اصل اساسی بازار و مشتری
نیاز، خواسته و تقاضای مشتری
پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات
ارزش و رضایت مشتری
داد و ستد و ارتباطات
بازارها
عناصر یك سیستم نوین بازاریابی
طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری
انتخاب مشتری برای خدمت گذاری
انتخاب طرح ارزش
گرایشهای مدیریت بازاریابی
رویكرد تولید
رویكرد محصول
رویكرد فروش
رویكرد بازاریابی
بازاریابی اجتماعی
سه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی
آماده كردن طرح و برنامه بازاریابی یكپارچه
مدیریت ارتباط با مشتری
ایجاد وفاداری مشتری و حفظ او
رشد سهم مشتری
ایجاد دارایی مشتری
برقراری رابطه درست با مشتریان درست
روندها و نیروهایی كه باعث تغییر بازاریابی و به چالش كشیدن استراتژیهای بازاریابی شده اند
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402