بهترین مقالات بازاریابی

پاورپوینت اینترنت و بازاریابی و کسب و کار در حوزه ICT

Rate this post

پاورپوینت اینترنت و بازاریابی و کسب و کار در حوزه ICT

پاورپوینت اینترنت و بازاریابی و کسب و کار در حوزه ICT

پاورپوینت-اینترنت-و-بازاریابی-و-کسب-و-کار-در-حوزه-ict

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع اینترنت و بازاریابی و کسب و کار در حوزه ICT، در حجم 41 اسلاید، همراه با تصاویر.

بخشی از متن:
چنانچه به سراغ مرورگر اینترنت خود بروید و عبارت “انواع بازاریابی” را جستجو کنید، با نتایج بیشماری رو به رو می شوید. هر یک از انواع بازاریابی در نهایت به دنبال جلب توجه مخاطب و شناساندن  برند و محصول به آنها است اما کانال و استراتژی که هریک از آن بهره می برند سبب می شود بازاریابی، انواع مختلفی پیدا کند.
با گسترش دانش و ورود رشته های دیگری همچون عصب شناسی و روانشناسی به دنیای بازاریابی ، حوزه های میان رشته ای فراوانی در عرصه ی بازاریابی ظهور پیدا کرده است. از این بین می توان به بازاریابی حسی (Sensory Marketing) ، بازاریابی هیجانی (Emotional Marketing)، بازاریابی عصبی (Neuro Marketing) و بازاریابی سببی (Cause Marketing ) اشاره کرد.
در بازاریابی حسی به ۵ حس افراد و تحریک آنها برای جلب توجه مخاطب توجه می شود. در بازاریابی هیجانی به عواطف و تحریک احساساتی از قبیل ترس، عشق، دلسوزی و حتی تنفر، توجه می شود و سعی بر آن است که به این ترتیب افراد احساسی را تجربه کنند که تاثیر ماندگار داشته باشد. بازاریابی سببی از عواملی که مورد 

فهرست کلی: 
تاريخ اينترنت در ايران 
شبکه های اینترنت
کاربرد های اینترنت
بازاریابی و تبلیغات
اهمیت بازاریابی
انواع بازاریابی ها
تفاوت بازاریابی و تبلیغات
مزایای کسب و کار الکترونیک در بازار یابی
بهترین روش های تبلیغات
فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict)
دورکاری
مشاغل مناسب برای دور کاری

دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها