دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرآیند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ابزارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول (زوال)
خلاصه ای از خصوصیات، اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت
توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان ‘ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول’ در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402