پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
پاورپوینت (اسلاید) فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی، در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
این فایل در زمینه “فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی”
در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان
سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح
کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و
مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
فهرست مطالب:
مقدمه
عوامل موثر بر تصمیمات خرید
میزان درگیری مشتری
مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند
مصرف کنندگان و بنگاه ها
تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان
موقعیتهای سه گانه خرید
انواع مدلهای تصمیم گیری مارک
مدل تصمیم گیری شناختی
مدل تصمیم گیری تجربی
مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری
مراحل تصمیم گیری مارک
شناسایی مسئاله و فرصت
جستجوی اطلاعات
ارزیابی انتخابها
رفتار و اقدام
بازنگری تصمیم خرید
مدلهای سلسله مراتب
مدل فکر / احساس / عمل
چهار مسیر برای تصمیم مارک
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403