پاورپوینت (اسلاید) تحقیقات بازاریابی
پاورپوینت (اسلاید) تحقیقات بازاریابی
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تحقیقات بازاریابی، در حجم 12 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن:
امروزه به منظور بررسی نقش تحقیقات بازار در تصمیم گیری های مدیران از مدل شش مرحله ای های به نام مدل DECIDE همانند ترتیب زیر استفاده می نمایند.
تعریف مسئله یا فرصت (Definition)
تعیین عوامل قابل کنترل و غیر قابل کنترل (Election)
جمع آوری اطلاعات مربوطه (collection)
مشخص کردن بهتر گزینه (Identification)
توسعه و اجرای طرح بازاریابی (Development)
ارزیابی تصمیم و فرآیند تصمیم گیری (Evaluation)
فهرست مطالب:
مدل شش مرحله ای های
فرآيند تحقيقات بازاريابي
تحقیقات بازاریابی
مراحل تحقيقات بازاريابي
اهداف سه گانه تحقیقات بازاریابی
انواع تحقیقات بازاریابی
روشهای جمع آوری اطلاعات
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403