دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 158 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 54 |
دریافت فایل
طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
1- بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.
2- بحران های تدریجی: این بحران ها به آهستگی ایجاد می شوند و می توان آنها را متوقف کرده و یا از طریق اقدامات سازمانی محدود ساخت.
3- بحران های ادامه دار: این بحران ها هفته ها، ماه ها، و یا حتی سال ها به طول می انجامند. استراتژی های مواجه شدن با این بحران ها در موقعیت های متفاوت، به فشار های زمانی، گستردگی کنترل و میزان عظیم بودن این وقایع بستگی دارد.
سوالات اساسی برای برخورد با بحران
1- عوامل وگرایشات کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکار شما تا 2 سال آینده خواهند داشت کدامند؟
2- عوامل وروندهای کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکارتان تا 5 سال آینده خواهند داشت کدامند؟
همکاری در فروش فایل بهترین سایت فروش پاورپوینت
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403