آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

Rate this post

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 10558
قیمت: 350000 تومان

بخشی از متن:

محتوا چیست ؟

محتوا بخش مهم و ضروری برای ایجاد ارتباط بین کسب و کار و مصرف کنندهاست. از طریق محتوا است که مردم اطلاعات برند را پیدا کرده، از آن استفاده نموده وبه آن عمل می کنند. اکنون که بسیاری از کسب وکارها در مورد مدیریت محتوا، توسعهمحتوا، استراتژی محتوا و هر چیز دیگر محتوا صحبت می کنند، یافتن معنی دقیق محتوادشوار است. برای سوال محتوا چیست ، بسیاری تعاریف مختلفی از محتوا را ارائه داده اندکه در ادامه به پاره ای از آن ها اشاره می کنیم.

محتوا اطلاعات و تجاربی است که به دست کاربر نهایی و یا مخاطب می رسد. “چیزی است که از طریقبرخی از رسانه ها به صورت صوتی، متنی یا از طریق هر یک از هنرهای مختلف” بیان می شود. برخی دیگر  محتوا را چنین تعریف می کنند: “محتوا ارائهاطلاعات با یک هدف خاص به مخاطبان از طریق یک کانال و در یک فرم خاص است”. این تعریفدارای پنج جزء است:

  • اطلاعات
  • هدف
  • مخاطب
  • کانال
  • فرم

در این نوشتاراستراتژی با زار یابی محتوا،به صورت تحلیلی و از نگاهپژوهشگران و اندیشمندان بازاریابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و برای ایجادفهم مشترک و هم افزایی دانشی در ارتباط با استراتژی بازار یابی محتوا «داستان هایموفقیت بازاریابی محتوا»در بیش از 27برند مطرح جهانی از جمله: کوکا کولا-توشیبا-آی بی ام- زیراکس-ADPSISCODEMANDBASE-اینتل-رد بول- مک دونالد…….مورد تحلیل قرار گرفته است و با155اسلاید پاورپوینت تخصصی وقابل ویرایش عرضه می گردد. امید که مورد توجه واستفاده بهینه سروران ارجمند از جمله؛اساتید محترم دانشگاه.دانشجویان عزیز.مدیرانو مشاوران محترم کسب کارها  وسایر عزیزانیکه به مدیریت و بازاریابی درزاردخانه بازاریابی  مدرن علاقه دارند،  قرار گیرد.

 باسپاس

 دکترمحرم غفاری Dr_Ghaffari

 

رمز ایجاد ارتباطات موفق، در شناسایی و بهینه سازی دقیق هر یک از اینعناصر منحصر به فرد است. در زیر به توضیح 5 عنصر و نحوه ی عملیاتی کردن آن ها می پردازیم.

1) اطلاعات

چه ایده هایی را منتشر می کنید؟ اطلاعات ترکیبی از مهم ترین ایده هاییاست که مخاطب باید آن ها را بداند. نیاز به دانستن جزئیات کلیدی (شواهد، توضیحات ونمونه ها) که از آن ایده ها پشتیبانی می کنند.

2)هدف

چرا این کار را انجام می دهید؟ می خواهید مخاطبان به چه چیزی فکرکنند؟ چه احساسی داشته باشند؟ چه کاری انجام دهند؟ محتوا زمانی بسیار موفق است که شماآن را برای رسیدن به یک هدف خاص طراحی کنید. بیان دقیق این هدف به مخاطبان شماانگیزه دهد و محتوای تولیدی را بهبود می بخشد.

3) مخاطب

برای این محتوا مخاطب هدف شما چه کسی است؟ بسیاری از مواقع، کسب وکارها و برندها بدون شناخت نیاز مخاطب و توجهبه او، محتوا تولید می کنند. افرادو مخاطبانی که می خواهید به آن ها دست یابید، دغدغه ها و سوالات آن ها را شناسایی کنید.

4) کانال

چگونه محتوا را به دست مخاطبان خود می رسانید؟ در فیسبوک و شبکه های اجتماعی کهمخاطبان هدف شما حضور ندارند پست نگذارید. اگر افرادی که می خواهید محتوای شما را ببینندو به آن ها دست یابید در لینکدین هستند، پست ها و محتوای خود را آنجا قرار دهید. باتمام کانال هایی که مخاطبان شما در آن حضور دارند، شروع کنید. از یک “فیلتر هدف” برای بررسی  لیست کانال هایی که به شما در رسیدنبه هدف بهتر کمک می کنند، استفاده کنید. سپس، از مخاطبان یا “فیلتر هدف” برای محدود کردن بیشترلیست استفاده کنید و روی آن کانال هایی که به طور موثر افرادی که به آن ها می خواهیددست یابید را هدف قرار می دهند، تمرکز کنید.

5) فرم

چگونه روابط خود با مخاطب را در آخرین حالت نمایش می دهید؟ پس ازانتخاب کانال ها، نوبت به انتخاب ژانر می رسد. با انتخاب نوع محتوا شروع کنید.ویدئو، پست وبلاگ، مقاله یا پادکست بسازید. سپس فرم را از نظر نوع رسانه، طول، اندازه،سبک و غیره در نظر بگیرید تا یک محتوای مطلوبی تولید کنید. اما محتوا از نگاه هرمخاطبی متفاوت است و با وجود این همه تبلیغات در مورد بازاریابی محتوا، برای یکلحظه فکر کنید که محتوا چه تعریفی دارد؟ محتوا با توجه به بافت و موضوع برای افرادو موقعیت های مختلف، معانی مختلفی دارد. در زیر نگاهی می اندازیم به تعاریفی که برخی دیگردرباره محتوا داشته اند.

  فهرست.

– مقدمه

تعریف وکارکردبازاریابی محتوا

تفاوت تولید محتوا با بازاریابی محتوا

تفاوت بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا

مزایای بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی در ایران

دیجی کالا مگ، یک نمونه ایرانی

سوالاتی که قبل از تدوین محتوا باید از خود بپرسید

نظریه دایره طلایی

نحوه تولید محتوا

قالب محتوا یعنی چه؟

فرمت های محتوا

وظایف بازاریاب محتوا

5عنصرتاثیرگذار دربهینه سازی محتوا

اصول بازاریابی محتوا

اصول پیشرفته برای افزایش نرخ تبدیل مشتری

تاثیر محتوا در فرایند خرید مخاطبان

تولید محتوا مطابق با دید مخاطب

تاثیرمحتوا در معرفی هویت برند

جنگ بازاریابی محتوا بر سر چیست؟

نبرد برای فروش در جنگ محتوا

ماتریس SWOT برای بازاریابی محتوا

پرسونای مخاطب چیست

شخصیت برند

تحلیل شخصیت برند بر اساس مدل جنیفر آکر

پرسونای مخاطب و تاثیر آن بر بخش بندی بازار

بخش بندی بازار یک روش استراتژیک

استفاده از بخش بندی بازار استراتژیک برای ایجاد پرسونایتاکتیکی

پله های تدوین پرسونای مخاطب یک کسب و کار

مفهوم آرکی تایپی پرسونای مخاطب

چه تفاوتی میان پرسونای مخاطب و اطلاعات جمعیت شناختی است

تدوین پرسونای مخاطب چه تفاوتی با بخش بندی بازار دارد؟

تفاوت بین پرسونای مخاطب و پروفایل مشتری

مزایای بکارگیری پرسونای مخاطب

انواع پژوهش در زمینه تدوین پرسونای مخاطب

شوک محتوا چیست؟

محتوا و سبکی که ایرانی ها می پسندند

تاثیرعدم بومی سازی محتوا و نادیده گرفتن تفاوت های فرهنگیجامعه و مخاطبان ایرانی نسبت به سایر جوامع

شبکه های اجتماعی  بهعنوان محبوب ترین پلتفرم ارائه محتوا

استقبال از محتوا در شبکه های اجتماعی

داستان های موفقیت بازاریابی محتوا  (بررسی بازاریابی محتوا در بیش از 27 برند مطرحجهانی)

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها