دانلود پاورپوینت ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی براساس مبانی اسلامی
پاورپوینت ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی براساس مبانی اسلامی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 56
قیمت: 12000 تومان
بخشی از متن:
ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی براساس مبانی اسلامی
بازاریابی اسلامی یعنی توجه به ارزش های دینی مشتریان هدف در کشورهای مختلف سراسر جهان؛ بنابراین باید با شیوه های مدرن تبلیغات و ترفیع در عرصه بین المللی آشنا بود. باید برای انتقال مفهوم کلیدی محصول خود به تمام مشترکات دینی امت اسلام تکیه کرد و از اشاره به تفاوت های گروهای مختلف اسلامی پرهیز کرد!
دسته بندی: پاورپوینت
نوع فایل: Powerpoint (.pptx) (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد اسلاید: 9 اسلاید
قسمتی از متن فایل:
بنام خدا
ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی براساس مبانی اسلامی
چکیده
تجارت جایگاه بایسته ای در نظام ازرشی اسلام دارد تا جایی که طولانی ترین آیه قران کریم ( بقره:282) به بیان جزئیات یکی از مسائل اقتصادی؛ یعنی تنظیم اسناد تجاری اختصاص یافته است.
هدف از تحقیق پیش رو استخراج ویژگی ها و ابعاد بازاریابی اسلامی از دیدگاه قران کریم و سنت و ارائه چارچوبی مناسب جهت به کارگیری در کشور های اسلامی است.
نتیجه تجزیه و تحلیل داده ها، نشانگر آن است که مولفه های بازاریابی اسلامی در سه بعد مبانی اعتقادی و اصول، ارتباطات و ابزار ها قابل دسته بندی هستند.
مقدمه
نه بازاریابی مدرن که مبتنی بر پدیده ساختن ارزش است و نه سنتی که با آمیخته های بازاریابی است با فلسفه بازاریابی اسلامی همراه نیستند.
دیدگاه اسلامی در تجارت به طوره فزاینده ای پیشرفت کرده:
1- اسلام مذهبی عملی با روش ها و دستوالعمل های روشن است که نگرش و رفتارهای پیروان خود راشکل می دهد.
2- در سال های 2008-2009 بحران مالی که شاهد آن بودیم آن دسته از بازارهای جهانی که تابع قواعد و بینش مالی متعارف بودند را در هم شکست حال آنکه نظم های مالی اسلامی پیشرفت قابل توجه ای داشتند.
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403