دانلود پاورپوئینتبازاریابی گردشگری بارویکرد کشور ج.ا.ایران
پاورپوئینت”بازاریابی گردشگری بارویکرد کشور ج.ا.ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 88
حجم فایل: 2691
قیمت: 25000 تومان
بخشی از متن:
صنعت گردشگري امروزه يكي از اركان اصلي تجارت جهاني محسوب شده و فعاليت هاي مربوط به آن يكي از اشتغال آفرين ترين صنايع دنيا به حساب مي آيد، از اين رو بسياري از كشورها در رقابتي نزديك و فشرده، در پي افزايش بيش از پيش منافع و عوايد حاصل از آن هستند تا از اين رهگذر براي ملتهايشان تنوع درآمد و اشتغال ايجاد كنند. ايران نيز با منابع غني جذب گردشگر( بعنوان يكي از 5 كشور برتر در زمينه ميراث فرهنگي و تنوع طبيعي) ميتواند در اين رقابت جهاني فعالانه شركت نموده واز اين منبع سرشارسهمي شايسته و درخور داشته باشد.
گردشگري يكي از پديده هاي جهاني است كه به خوبي تركيب امور اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي را نشان مي دهد. لذا امروزه به منظور تنوع بخشيدن به منابع رشد اقتصادي ودرآمدهاي ارزي و هم چنين ايجاد فرصتهاي شغلي جديد در كشور، توسعه صنعت گردشگري از اهميت فراواني برخوردار است، و درواقع برنامه ريزي گردشگري يك ضرورت است، تا با توجه به حساسيت هاي موجود و ظرفيت جامعه و نيازهاي گردشگران بتوان ازقابليت هاي اين صنعت درجهت پيشرفت و توسعه جامعه استفاده كرد. شدت رقابت، بسياري از صنايع و به ويژه صـنعت گردشـگري را نـاگزير بـه پـذيرش پـارادايم جديـد بازاريابي، يعني بازاريابي رابطه مند نموده اسـت. در ايـن محـيط مـتلاطم، صـنايع گردشـگري مجبورنـد شيوه ي واكنش خود به بازار را تغيير دهند؛ لذا دور از انتظار نخواهد بود كه هنگـام اجـراي برنامـه هـاي بازاريابي رابطهمند، موانع متعددي بر سر راه اجراي آن قرار گيرد. امروزه شـركت هـايي بـا عملكرد برتر در صنايع مختلف، در حـال حركـت بـه سـمت حفـظ مشـتريان و جلـب وفاداري آنها هستنند؛ زيرا اغلب بازارها در مرحله ي بلوغ خود قرار دارنـد و رقابـت در حال افزايش و هزينه هاي جذب مشتريان جديد نيز به شدت افزايش يافته است.
درارتباط با گردشگری کشورمان بایستی این نکته را یاد آور شد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و درادامه روند 8سال جنگ تحمیلی که موجب ازبین رفتن زیر ساخت های گردشگری کشورشدو به دنبال آن عدم امنیت گردشگران و شیطنت کشورهای سلطه گر موجب عدم اقبال گردشگران نسبت به حضوردر کشورمان تاسال1368 گردید.و بعد از آن نیز علیرغم تدوین برنامه های 5 ساله هنوز هم آمار دقیق و برنامه ریزی بلند مدتی برای گردشگری کشورمان از منظربازاریابی گردشگری انجام نشده است.
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403