آموزش های حرفه ای بازاریابی

پاورپوئینتبازاریابی و فروش درشرایط بحرانی واستراتژی هایی که مدیران هوشمند از آنها بهره می برند

Rate this post

دانلود پاورپوئینتبازاریابی و فروش درشرایط بحرانی واستراتژی هایی که مدیران هوشمند از آنها بهره می برند

پاورپوئینت

پاورپوئینت”بازاریابی و فروش درشرایط بحرانی واستراتژی هایی که مدیران هوشمند از آنها بهره می برند

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 697
قیمت: 40000 تومان

بخشی از متن:
رﮐﻮد وﺿﻌﯿﺘﯽ در اﻗﺘﺼﺎد اﺳﺖ ﮐﻪ در آن ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮاي ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت ، ﮐﺎﻫﺶ ﭘﯿﺪا ﻣﯽ ﮐﻨﺪ .ﭼﻨﺎن ﭼﻪ رﮐﻮد ﻋﻤﻖ ﭘﯿﺪا ﮐﻨﺪ ﻣﻮﺟﺐ اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻌﺪاد ورﺷﮑﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎ و ﺑﯿﮑﺎري ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. وﻗﺘﯽ اﻗﺘﺼﺎد ﮐﺸﻮري دوران رﮐﻮد را ﺳﭙﺮي ﮐﻨﺪ، ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎ ﻧﺎﭼﺎر ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺧﻮد ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ اﯾﻨﮑﻪ ﺻﺤﺒﺖ از ﮐﺎﻫﺶ ﺑﻮدﺟﻪ و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺪﯾﺮان دﺳﺖ ﻣﯽ ﮔﺬارﻧﺪ ﺑﺨﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت اﺳﺖ و ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﺑﺪ؛ اﻣﺎ آﯾﺎ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت راﻫﮑﺎر ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮاي دوران رﮐﻮد اﺳﺖ؟ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﻣﻮﻓﻖ در دوران رﮐﻮد ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ از ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﻮد ﻧﻤﯽ ﮐﺎﻫﻨﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺎ ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﺮدن ﺷﯿﻮه ﻫﺎي ﻫﻮﺷﻤﻨﺪاﻧﻪ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ، ﺧﻮد را ﺑﺎ رﻓﺘﺎر ﺟﺪﯾﺪ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن وﻓﻖ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ .
بازاریابی و فروش در شرایط رکود فرآیند استراتژیکی است که درآن مدیران توانمند و هوشیار از استراتژی های اقتضایی که سازگاری زیادی با محیط بحرانی دارد، استفاده می نمایندو با این رویکرداستفاده از شرایط محیط و توان مشتریان وفادرازاین شرایط با موفقیت عبور می کنند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پاورپوئینتبازاریابی و فروش درشرایط بحرانی واستراتژی هایی که مدیران هوشمند از آنها بهره می برند

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها